راه شهیدان باید الگوی هنرمندان تئاتر قرار گیرد

۳۰ام بهمن ،

شاه‌آبادی در دیدار با خانواده شهید مختار سالمی:

شاه‌آبادی در دیدار با خانواده شهید مختار سالمی گفت: عرصه تئاتر عرصه پرخطری است و کسانیکه در این حوزه زحمت می کشند می دانند راه شهیدان باید الگوی هنرمندان تئاتر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار تئاتر هنرآنلاین، حمید شاه آبادی معاون امور هنری وزیر ارشاد و هیئت همراه وی پیش از اختتامیه دهمین همایش نمایش ورامین در منزل شهید مختار سالمی حاضر و با خانواده این شهید هنرمند در عرصه تئاتر به گفتگو نشست.

شاه‌آبادی در دیدار با خانواده شهید مختار سالمی گفت: عرصه تئاتر عرصه پرخطری است و کسانیکه در این حوزه زحمت می کشند می دانند راه شهیدان باید الگوی هنرمندان تئاتر قرار گیرد.

وی ادامه داد: امروز هنر کشور ما باید پاسداشت زحمات آنها را داشته باشند چون هم به شهادت که هنر مردان خدا است آراسته اند و هم خود را در رشته هنری دنیوی زینت داده اند پس تکلیف همه ما نسبت به این عزیزان چند برابر است.

شاه آبادی افزود: مانیازمند چهره هایی هستیم که برای هنرمندان الگو و مرجع باشند و همه هنرمندن از سبک زندگی آنها درس گرفته و فضای هنر ما بیش از پیش به عطر شهادت عجین شود.

شاه آبادی پس از دفتر تعزیه انجمن هنرهای نمایشی ورامین را افتتاح کرد.

شاه آبادی در این مراسم نیز گفت: هنر تعزیه عزیزانی را در دل خود دارد که برای این هنر فاخر زحمت های بسیاری کشیده و این هنر با فراز و نشیب های بسیاری به دست ما رسیده است.

وی گفت: با همین امکانات محدود اتفاقات خوبی در عرصه تعزیه ورامین شکل گرفته و تأسیس دفتر تعزیه شهرستان کمک بسیاری را در این حوزه برای هنرمندان ارائه خواهد کرد و این دفتر پایگاهی برای شناسایی هنرمندان برای ارائه امکانات بیمه و رفاهی برای هنرمندان تعزیه در شهر مذهبی ورامین خواهد داشت.

انتهای پیام/۵۲/۵۳


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.