راه عبور از تحریم ها، اجرای کامل هدفمندی یارانه هاست

۲۸م آذر ،

رئیس جمهور اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها را جراحی بزرگ اقتصاد ایران دانست که پس از دو سال اجرای آن دستاوردهای بزرگی در بخشهای مختلف اقتصادی کشور داشته است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، آقای احمدی نژاد در مراسم دومین سالروز اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها گفت: اجرای این قانون اتفاق بزرگی بود که همه مسئولان  و ملت بزرگ ایران در آن نقش داشتند و این موضوع نقطه راهنمای اقتصاد ملی به حساب می آید، چرا که دشمنان با انواع توطئه‌ها در تلاشند تا این افتخار ملی را دچار خدشه کنند اما با همراهی همه مردم و مسئولان این قانون به خوبی اجرا شد.
رئیس جمهور تصریح کرد: بزرگ‌ترین دستاورد این قانون خودباوری بود و اینکه ملت ایران می تواند در بالاترین سطح اقتصادی قرار گیرد و معتقدم می شد در مرحله اول صد در صد قانون هدفمندی را اجرا کنیم چرا که بیشترین همراهی با این طرح و قانون از طرف بخش تولید و حمل و نقل بود و آنها این موضوع را درک کردند که چه جراحی بزرگی در اقتصاد رخ داده است.
وی افزود: امروز دشمن تصور می کند می تواند با تحریم به اقتصاد ملی ایران آسیب بزند اما مردم ایران با همراهی یکدیگر می توانند از این مرحله نیز عبور کنند.
رئیس جمهور با اشاره به رشد تولید خاطرنشان کرد: معتقدم راه عبور از تحریمها اجرای کامل هدفمندی یارانه هاست به شرط اینکه قطار اقتصاد ایران یک راننده و هدایت‌کننده داشته باشد.
وی در ادامه با اشاره به قاچاق سوخت از کشور و ضرورت مبارزه جدی با آن افزود: از همه مسئولان و سران قوا استدعا دارم اجازه دهند دولت در این پنج، شش ماه باقیمانده موضوع یارانه انرژی را تعیین تکلیف کند تا در پایان این دولت چیزی به نام یارانه انرژی وجود نداشته باشد.
رئیس جمهور گفت: دست به دست هم دهیم همه قوا نیز همراهی کنند تا دولت کُنده این موضوع را بالا بکشد تا بحث یارانه انرژی برای همیشه تمام شود.


IRIBNews RSS TopNews
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.