راه عملی مبارزه با فساد پرهیز از استثنا قائل شدن‌هاست

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

نوشته شده در تاریخ ۱۹/آذر/ – ۱۴:۲۳ و در حوزه های سیاسی – ۰ نظر

نوبخت در پاسخ به :

خبرگزاری : سخنگوی دولت با اشاره به همایش مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: سخنان سران سه قوه در این همایش نشان می‌دهد هر سه قوه اراده جدی برای مقابله با مفاسد دارند.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری آنا، محمدباقر نوبخت در نشست خبری با خبرنگاران که در حاشیه جلسه امروز – چهارشنبه – هیئت دولت برگزار شد، در پاسخ به سؤال آنا مبنی بر اینکه “در همایش مبارزه با مفاسد اقتصادی هر یک از سران سه قوه موضوعات مهمی را مطرح کردند؛ به نظر شما، راهکارهای مبارزه واقعی، عملی با فساد چیست”، گفت: همایش مبارزه با مفاسد اقتصادی نمادی از اراده سه قوه برای مبارزه با فساد است.

وی در این زمینه اضافه کرد: راهکار عملی مبارزه با فساد این است که همچنان که نباید بی‌جهت آبروی کسی را برد، نباید استثنایی برای کسی برای در این زمینه در نظر گرفت و باید از استثنا قائل شدن‌ها پرهیز کرد.

بودجه معاونت زنان در سال ۹۴ بر اساس برنامه‌ها تأمین شده است

نوبخت در پاسخ به سؤال دیگر آنا، مبنی بر اینکه “سال گذشته بودجه معاونت زنان ریاست جمهوری ۸ میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود که بسیاری فعالان حوزه زنان نسبت به این بودجه منتقد بودند. با این وجود دولت چه تدبیری را برای رسیدگی به بودجه معاونت زنان در سال ۹۴ در نظر گرفته است”، افزود: دولت برنامه‌های معاونت زنان ریاست جمهوری را برای در نظر گرفتن بودجه به دقت مورد مطالعه قرار داده است و اعتبارات خوبی را در حوزه زنان که حدود نصفی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند در نظر گرفته است.

وی اضافه کرد: انتظار داریم برنامه‌های حوزه زنان به شایستگی در سال ۹۴ اجرایی شود.

انتهای پیام/

خبرگزاری آنا – سیاسی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.