راه هایی اعجاب انگیز برای خوردن سبزی

فروردین ۱۴۰۳
ممتاز نیوز: متخصصان علوم تغذیه به اشخاص پیشنهاد می کنند تا حتما در رژیم غذایی خود از میوه ها و سبزیجات تازه استفاده کنند و برای اینکه علاقه به خوردن سبزی در آنها تقویت شود، راه هایی جالب را معرفی می کنند.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ از جمله کارهای که اشخاص به ویژه والدین برای ترغیب و تشویق کودکان به خوردن سبزی های مختلف می توانند انجام دهند، ادغام سبزی ها با تخم مرغ است که ضمن کمک به رشد کودک سبب خوردن سبزیجات در آنها می گردد.

همینطور راه های دیگری برای تشویق اشخاص به خوردن سبزی وجود دارد از جمله درست کردن پیتزای سبزیجات با انواع دانه غذات، سبزی و قارچ، همینطور پختن ماکارونی با سبزیجات متنوع و حتی تغییر وعده غذایی صبحانه و قراردادن تعداد بسیاری میوه در کنار لبنیات و کربوهیدرات های مفید که همگی درنهایت سبب بسیارشدن دریافت فیبر موجود در گیاهان توسط بدن اشخاص می گردد.

در نهایت سوپ سبزیجات نیز یک میان وعده مقوی و سرشار از ویتامین های مختلف است که در تمامی ایام و نه تنها به هنگام بیماری می توان آن را در رژیم غذایی جای داد.

مصرف میوه و سبزیجات تازه سبب دریافت ویتامین ها و املاح ضروری بدن و کارکرد مناسب دستگاه گوارش و جلوگیری از بروز بسیاری از بیماری های واگیر و غیر واگیر می گردد.

health Rss :salamatnews.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.