راه های شگفت انگیز عشق به فرزند

۰۱م اسفند ،

مطالعات تازه دانشمندان نشان می دهد عشق و ابراز محبت به فرزند اعتماد به نفس کودک را افزایش می دهد و استرس های ناشی از تنش های عصبی را کاهش می دهد.

به گزارش خبرنگار  علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از گوگل هلت؛ بهداشت روانی کودکان به شیوه ی تعامل والدین با آن ها بستگی دارد هنوز روش تربیت منحصر به فردی برای کودکان ابداع نشده است و تا کنون بهترین روش محبت کردن به کودکان عشق بی حد و مرز به فرزندانشان شناخته شده است.
 
برخی والدین عقیده دارند سخت گیری به فرزندان بهترین شیوه تربیتی و ضامن سلامتی آنهاست در صورتی که مطالعات تازه دانشمندان نشان می دهد؛ سخت گیری بدترین شیوه تربیتی است و والدین باید دوست کودکان خود باشند سخت گیری روح آزادی کودک را از بین می برد و کودک را دچار اختلال های شخصیتی می کند.
 
والدین باید از ۳ ماهگی به بعد مدام با کودکان خود بازی کنند، بازی کردن با کودکان بهترین راه عشق ورزیدن به فرزندان است، فرزندان در سنین کودکی بر این باورند کسی که با آنها بازی می کند و کسی که وقت بسیاری را برای بازی کردن به او اختصاص می دهد بسیار قابل اطمینان و رازدار می تواند باشد.
 
روانشناسان پیشنهاد می کنند: والدین تا جایی که می توانند با کودکانتان بازی کنید و آنها را سرگرم کنید در بازی کردن می توانید شخصیت کودکانتان را به بهترین وجه شکل دهید و او را برای آینده اش پرورش دهید./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.