راه و شهرسازی استان اصفهان ۳۰ پروژه شاخص در دست اجرا دارد

۰۵م اسفند ،

به گزارش ایرنا، ˈاصغر نکویی مهرˈ روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیمارستانهای ۱۰ تختخوابی قهدریجان و ۲۴ تختخوابی دهاقان از جمله طرح های رو به پایان است که بزودی افتتاح می گردد.

وی افزود: ساخت بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی خمینی شهر که از مطالبات قدیمی مردم است و از احداث پایه های اول آن ۲۰ سال می گذرد، تاکنون ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی گفت: این بیمارستان و بیمارستان ۹۶ تختخوابی کلیشاد از طرح های مهر ماندگار استان است که باید تا پایان دولت دهم به بهره برداری برسد.

نکویی مهر اضافه کرد: بیش از ۹۰ درصد بیمارستان کلیشاد ساخته شده اما نیازمند تجهیز است که این بخش برعهده اداره کل راه و شهرسازی نیست.

وی گفت: پیش بینی می گردد دو بیمارستان مذکور تا تابستان ۹۲ به بهره برداری برسد.

به گفته وی این اداره کل همچنین در حال ساخت بیمارستان در نجف آباد و چادگان است.

مدیر بخش ساخت و توسعه راههای اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان هم در این نشست گفت: این اداره کل ۱۴۰ پروژه راهسازی به صورت فعال و نیمه فعال دارد.

ˈحمیدرضا امیرخانیˈ افزود: نزدیک به ۶۰ پروژه به سبب کمبود اعتبار به صورت نیمه فعال یا غیر فعال است و حدود ۲۰ درصد از اعتبار پیش بینی شده تخصیص نیافته است.

وی با اشاره به اهمیت بعضی از پروژه ها گفت: اجرای تونل خوانسار در دوشنبه هفته جاری کلنگ زنی می گردد.

وی افزود: این تونل که خوانسار را به فریدن وصل می کند در رونق اقتصادی منطقه موثر است و طبق برنامه ریزی تا ۱۸ ماه آینده باید پایان یابد.

امیرخانی بیان کرد: پروژه این تونل شامل ۱۴ کیلومتر راه اصلاحی و ۸۵۰ متر تونل با برآورد اعتبار اولیه ۲۷ میلیارد تومان است.

پ/۷۱۴۳/ ۶۰۷

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.