راه چمنی: برای خلق یک حماسه سیاسی، حضور سلایق مختلف لازم است

۱۴فروردین۱۳،

612-2.jpg

دبیرکل حزب اتحاد و همکاری ملی گفت: لازمه‌ی خلق یک حماسه‌ی سیاسی، حضور همه‌ی سلایق سیاسی در انتخابات است.

محمدرضا راه چمنی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با تاکید بر این‌که همه‌ مردم به یک جناح و حزب خاص وابسته نیستند، افزود: مردم دارای سلایق سیاسی متفاوتی می باشند که لازمه‌ مشارکت همه جانبه‌ی مردم و خلق یک حماسه‌ سیاسی، حضور همه‌ی این سلایق در انتخابات است.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که شرایط برای حضور همه گروه‌ها و سلیقه‌های سیاسی در انتخابات فراهم شود، شاهد حضور چشم‌گیر مردم در انتخابات و در نتیجه خلق یک حماسه‌ی سیاسی، دیگر خواهیم بود.

راه چمنی در ادامه گفت: خلق این حماسه‌ی سیاسی هم در سطح ملی و هم در سطح بین‌المللی تاثیرگذار است، در بعد بین‌المللی به عنوان یک مانور سیاسی برای نظام تلقی می‌شود که می‌تواند سبب کاهش فشارها و تهدیدها علیه کشور شود. و در سطح داخلی نیز تاثیرات مثبتی دارد که از جمله این تاثیرات می‌توان بر وحدتی که در مردم بوجود می‌آید، اشاره کرد.

دبیرکل حزب اتحاد و همکاری ملی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در مورد انتخابات اظهار کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند، انتخابات فرصتی برای حضور همه‌ی سلایق سیاسی است. مسئولین برگزارکننده انتخابات نیز با توجه به این سخن باید وظایف قانونی خود را به گونه‌ای انجام دهند که انگیزه‌ی مردم برای حضور در انتخابات را افزایش دهند و ما شاهد حضور حداکثری مردم باشیم.

راه‌چمنی در پایان با دعوت از گروه‌های سیاسی مختلف برای حضور در انتخابات، تاکید کرد: با حضور این گروه‌ها در انتخابات شاهد رقابت‌های خوبی خواهیم بود که این رقابت‌ها نیز سبب شادابی و نشاط فضای جامعه و در نتیجه حضور حداکثری مردم در انتخابات می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.