رایزنی برای اعزام هیئت‌های کمیسیون امنیت ملی هم چنان ادامه دارد

۲۸م آذر ،

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس گفت: سفر هیئت‌هایی از این کمیسیون به برخی کشورهای منطقه‌ای کماکان در دستور کار بوده و به موقع انجام خواهد شد.

سید حسین نقوی حسینی نماینده ورامین و قلچک در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران به سرانجام اعزام هیئت‌هایی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به برخی کشورهای منطقه‌ای اشاره کرد و گفت: سفر هیئت‌های کمیسیون امنیت ملی به برخی کشورهای منطقه با جدیت در حال پیگیری است و به زودی انجام خواهد شد.

وی افزود: کشورهای مصر، سوریه ، میانمار و ترکیه از جمله کشورهایی می باشند که هیئت‌هایی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به آن ها سفر خواهند کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطر نشان کرد: این کمیسیون از طریق دستگاه دیپلماسی در حال رایزنی و انجام مقدمات این سفرها بوده است و امیدواریم به زودی محقق شود.

نقوی حسینی در ادامه به برخی خبرها مبنی بر مخالفت ترکیه با سفر هیئتی پارلمانی ایران به این کشور اشاره کرد و گفت: تا به حال چنین موضوعی را نشنیده‌ام.

گفتنی است؛ چندی پیش علاالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران از اعزام هیئت‌های از این کمیسیون به برخی از کشورهای منطقه خبر داده و گفته بود کمیسیون امنیت ملی در نظر دارد در راستای تقویت دیپلماسی پارلمانی هیئت‌هایی به برخی کشورها اعزام کند تا در این راستا فعالیت داشته باشند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.