رای مسی برای توپ طلا

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از ورزش ۳ در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

   لیونل مسی ستاره آرژآنتینی باشگاه بارسلونا در گفتگو با مجله معتبر فرانس فوتبال اعلام نمود که برای انتخاب برنده توپ طلای سال ۲۰۱۲ و iبه عنوان کاپیتان تیم ملی آرژانتین iبه چه کسانی رای خواهد داد.

 مسی در صحبت هایی دراین باره گفته:«نمی دانم که چه کسانی در لیست می باشند.من iبه چابی، اندرس و بدون شک iبه یکی از هموطنانم رای می ده.»

 به گزارش تفسیری گل، بعد از انتشار یافتن لیست ۲۳ نامزدنهایی دریافت توپ طلای سال ۲۰۱۲ مشخص شد که تنها آرژانتینی موجود در این لیست، سرخیو آگوئرو است. بنابراین کاپیتان البی سلسته آرایش را iبه نام چابی ارناندس، آندرس اینیستا وسرخیو آگوئرو خواهد نوشت.

 مسی درمورد توپ طلا گفت:«توپ طلا آنقدر مهم است که زیاد صحبت نمودن درموردش بی معناست. هرچند که امسال بحث دراین مورد iبه مراتب بیشتر از سالهای پیش است. از پیش از اینکه رقابت های این فصل آغاز شود، صحبت ها دراین باره آغاز شده بود.»

 او که برنده توپ طلا در سه دوره پیشین است،در صحبت هایی iبه این نکته اشاره نموده که برایش مهم نیست که امسال و سال بعد توپ طلا را نبرد و درعوض درسال ۲۰۲۴ (درسالی که جام جهانی برگزار می شود) iبه این جایزه برسد. مسی گفت:« ۲۰۲۴ سال برگزاری جام جهانی است. خب اگر در آن سال توپ طلا را ببرم iبه آن معناست که آرژآنتین قهرمان دنیاست. من حاضرم امضا بدهم که در دوسال آینده توپ طلا را نگیرم ولی آرژانتین درسال۲۰۲۴ قهرمان دنیا شده و درآن سال iبه توپ طلا برسم. قهرمانی در دنیا آرزویی است که هنوز iبه آن نرسیده ام.»

 مسی درادامه iبه تمجید از کاسیاس پرداخت و گفت:« من کاسیاس را هم فراموش نکرده ام. از نظر من هیچ مانعی نیست که برنده توپ طلا یک دروازه بان باشد. این طور نیست که او  چون دروازه بان است، نباید این جایزه را ببرد. او بازیکن واقعا مهمی است. یکی از iبهترین دروازه بانان دنیاست؛ شاید iبهترین دروازه بان دنیا باشد.»


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.