رایتل حامی هشتمین جشنواه ربوکاپ ایران شد

۱۸فروردین۱۳،

 

هشتمین دوره مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد از روز جمعه ۱۶ فروردین ماه با حضور ۲۵ لیگ از ایران و ۱۴ لیگ از کشور های مختلف جهان با حمایت ویژه رایتل به طور رسمی در نمایشگاه بین المللی تهران گشایش یافت.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)،‌ در این دوره از مسابقات بیش از ۱۲۰۰ تیم از ۱۴ کشور جهان برای شرکت در هشتمین دوره مسابقات بین اللملی روبوکاپ آزاد ثبت نام کردند که از این تعداد۱۵۰ تیم خارجی بودند.
بعد از داوری، ۳۹۰ تیم برای شرکت در این مسابقات پذیرفته شدند که از این تعداد۴۰ تیم خارجی می باشند. شرکت کنندگانی از کشورهای آمریکا، چین، هلند، ژاپن، آلمان، ترکیه، یونان، مکزیک، برزیل، جمهوری چک، پاکستان، هند، کلمبیا و استرالیا در این مسابقات حضور دارند.
لیگ های روبات امدادگر مجازی، امدادگر واقعی، شبیه ساز عامل امداد، شبیه ساز فوتبال دو بعدی، شبیه ساز فوتبال سه بعدی، فوتبالیست سایز متوسط، فوتبالیست سایز کوچک، انسان نما، روبات خانگی، نمایش دانش آموزی مقدماتی، نمایش دانش آموزی پیشرفته، روبات مین یاب خودکار، روبات مین یاب دستی، روبات نمایش دانشجویی، روبات پرنده، روبات زیردریایی ، فوتبال دانش آموزی وزن آزاد الف، فوتبال دانش آموزی وزن آزاد ب، فوتبال ب سبک وزن، امداد ابتدایی الف و امدادپیشرفته الف در این دوره از مسابقات حضور دارند.
هشتمین دوره مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران با حمایت ویژه رایتل تا ۱۸ فروردین ماه در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می گردد .
رایتل در کنار خدمات اصلی همچون پیام کوتاه و پیام صوتی با استفاده از تکنولوژی نسل سوم موبایل، امکان استفاده از سرویس های اختصاصی و گستره وسیعی از خدمات ارزش افزوده (VAS) را فراهم می‌نماید که از جمله این خدمات می توان به تماس تصویری، سرویس های چند رسانه ای و اینترنت پرسرعت اشاره نمود

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.