رایتل: مشکل اینترنت شمال و شمال شرق تهران برطرف شده است

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

تسنیم نوشت: مدیر کل روابط عمومی رایتل گفت: اختلال موقت اینترنت رایتل در شمال و شمال شرق پایتخت که به منظور ارتقاء شبکه ایجاد شده بود به طور کامل برطرف شد.
 
 
 
حمید طاهردوست در واکنش به انتشار یافتن خبر تسنیم مبنی بر بروز اختلال در اینترنت رایتل در بعضی مناطق که در تاریخ ۲۱ دی با شناسه خبر ۲۴۵۸۵۹ انتشار یافت ضمن تشکر از خبرگزاری تسنـیم بابت توجه به مشکلات مردم و همینطور وضعیت رایتل توضیحاتی را در این زمینه ارائه کرد.
 
وی گفت: به اطلاع می‌رسانم که خوشبختانه تعداد مشترکان رایتل به صورت چشمگیری در حال افزایش و متناسب با آن شبکه در حال گسترش است و (بر این اساس ممکن  است) در بعضی از نقاط سبب بروز نقایصی شود.
 
مدیرکل روابط عمومی رایتل ادامه داد: همین افزایش مشترک در بعضی از نقاط سبب افت سرعت نسبی به صورت لحظه‌ای می‌شود که شرق پایتخت نیز از این نواحی به حساب می‌آمد.
او خاطر نشان کرد: کارشناسان فنی رایتل ما بلافاصله بعد ازکسب اطلاع و نیازسنجی نسبت به ارتقاء شبکه در این نواحی اقدام می‌کنند که در خصوص مناطق شرق و شمال شرق پایتخت نیز این اقدام صورت گرفته و مشکل برطرف شده است.»
 
طاهردوست در عین حال گفت: «خبر انتشار یافته در واقع مربوط به سه هفته قبل بوده و در زمان اعلام خبر، اینترنت رایتل مشکلی در شبکه خود نداشت».
 
خبرگزاری تسنیم شنبه قبل (۲۱ دی ماه ) بر اساس گزارش‌های مردمی واصله به این خبرگزاری مبنی بر اختلالات اینترنتی این اپراتور در بعضی مناطق، گزارشی با عنوان "حکایت نارضایتی این روزهای مشترکان از اینترنت رایتل" را منتشر و به گوشه‌ای از مشکلات کاربران این اپراتور در مناطقی خاص اشاره کرد که پاسخگوی مرکز تماس این اپراتور نیز این موضوع را تایید کرد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.