رایتل ۱٫۵ میلیون مشترک دارد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

مدیرعامل شرکت رایتل تعداد مشترکان اپراتور سوم تلفن همراه کشور را ۱٫۵ میلیون مشترک عنوان کرد و گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده این تعداد تا پایان سالجاری به ۵ میلیون مشترک خواهد رسید.
 
 
 
سیدمجید صدریˈ روز چهارشنبه در اولین نشست خبری شرکت رایتل افزود: در حال حاضر ۱۳۵ شهر کشور تحت پوشش شبکه تلفن همراه رایتل قرار دارد.
 
وی درمورد ترتیب مشترکین و تعداد مشترکان سیم کارت های دائمی، اعتباری و دیتای این اپراتور گفت: آمار دقیقی در این مورد ندارم ، اما می توانم بگویم مصرف خدمات دیتا بیش از خدمات مکالمه است و هم اکنون تعداد مشترکین سیم کارت دیتای ما بیشتر است.
 
خدمات رومینگ بین الملل رایتل تا یک ماه آینده راه اندازی می گردد
 
مدیرعامل رایتل گفت: رایتل در حال حاضر خدمات رومینگ بین الملل ندارد اما قول می دهیم حداکثر تا یک ماه آینده خدمات رومینگ را راه اندازی کنیم تا مشترکان رایتل در سفرهای خارجی از خدمات این اپراتور استفاده کنند.
 
سرویس مکالمه تصویری رایتل از اردیبهشت ماه قطع شده است
 
صدری با اشاره به اینکه سرویس مکالمه تصویری رایتل از اردیبهشت ماه قطع شده است، افزود: قطع این سرویس ضرر و زیان قابل توجهی به رایتل تحمیل کرد و امیدواریم با حضور آقای واعظی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مشکل قطعی سرویس مکالمه تصویری رایتل هرچه سریعتر برطرف شود.
 
وی اظهارکرد: مکالمه تصویری، سرویس ویژه رایتل است و در زمینه برقراری دوباره این سرویس با وزیر ارتباطات و سازمان تنظیم مقررات مکاتبه کرده ایم و امیدواریم هرچه سریعتر این معضل حل شود.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.