رایزنی جبهه پیروان با جامعتین/ تداوم جلسات مشترک بادامچیان با اصولگرایان برای لیست شوراها

۰۸اردیبهشت،

سخنگوی جبهه پیروان از رایزنی‌های این جبهه با جامعتین برای رسیدن به نامزد نهایی از ائتلاف پنجگانه خبر داد و گفت: جلسات کمیته شوراها به ریاست‌ بادامچیان با سایر اصولگرایان ادامه دارد.

سید‌کمال‌الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه ائتلاف ۳ + ۲ در حال حاضر مشغول انجام کارهای انتخاباتی خود است اظهار داشت: از نظر جبهه پیروان این ۵ نفر باید با تدابیر روحانیت مبارز با سایر اصولگرایان به وحدت برسند.

وی با تاکید بر اینکه طبق نظر‌سنجی‌ها یک نفر از ائتلاف ۵گانه با تدبیر جامعتین انتخاب می‌شود‌، از رایزنی‌های جبهه پیروان با جامعتین خبر داد و گفت: فعلا هر سه نامزد جبهه فعالیت‌های خود را دنبال می‌کنند.

سجادی افزود: آنطور که اعلام شده در این ساز و کار وحدت باید یک نفر از ائتلاف ۵گانه و یک نفر نیز از ائتلاف سه‌گانه (پیشرفت) باشد اما ما تاکنون نظر ائتلاف سه‌گانه (پیشرفت) را نداشتیم هرچند آنها نیز اعلام کرده‌اند که نظر جامعتین را قبول دارند و این یک گام مثبت است.

سخنگوی جبهه پیروان در خصوص انتخابات شوراها نیز تصریح کرد: ما اسامی تنظیم‌شده خود را به شورای مرکزی جبهه فرستاده‌ایم و منتظر نظر نهایی آنها هستیم.

وی از تداوم جلسات کمیته شوراها به ریاست بادامچیان با سایر مجموعه‌های اصولگرا خبر داد و گفت: ما در تلاش هستیم تا در رایزنی با سایر اصولگرایان از جمله ایثارگران، پایداری و چمران به فهرست واحدی برسیم و در واقع می‌خواهیم که لیست‌ها را با یکدیگر ادغام کنیم.

/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.