رای تبانی فوتسال اعلام شد/ نقره داغ پرسپولیسی‌ها و تغییر نکردن قهرمان

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن مشخص کردن عوامل تبانی در هفته پایانی رقابتهای لیگ برتر فوتسال، چند بازیکن تیم فوتسال پرسپولیس را محروم و به جریمه نقدی محکوم کرد. ضمن اینکه در این رای تاکید شده که قهرمانی از تیم گیتی پسند گرفته نخواهد شد.

به گزارش مهر، براساس اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حسین افضلی، سرمربی تیم فوتسال فولادماهان اصفهان و احمدرضا شمس الکتابی، سرپرست این تیم چهار ماه از کلیه فعالیتهای فوتسال و فوتبال محروم شده و هر کدام به پرداخت ۸۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

همچنین بازیکنان پرسپولیس به نام‌های امین نورالهی، داود عباسی و سیدنصرالله مومنی به همراه سعید عبدالله وند، کمک مربی این تیم طبق مواد ۴۱ و ۴۳ آیین نامه انضباطی و ماده ۶۹ آیین نامه انضباطی فیفا ۱۸ ماه از فعالیتهای رسمی فوتبال و فوتسال محروم شدند.

کمیته انضباطی انضباطی محمد امام وردی، سرپرست تیم فوتسال پرسپولیس را نیز چهار ماه از فعالیت‌های رسمی فوتبال و فوتسال محروم و به پرداخت ۸۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. محمدرضا حیدریان نیز به دلیل همکاری نکردن در انجام تحقیقات گروه کارشناسی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و نافرمانی از مقامات رسمی فدراسیون ۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی شد.

محمدحسین عراقی، سرپرست تیم فوتسال گیتی پسند نیز از جرایم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مصون نماند و ضمن چهار ماه محرومیت از فعالیت در فوتبال و فوتسال کشور به پرداخت ۸۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

نظر به اینکه کمیته انضباطی فدراسیون توافق تام و اکمل متولیان فوتسال گیتی پسند اصفهان و پرسپولیس مبنی بر تبانی را احراز نکرد و اراده قبلی به تبانی و یا رد و بدل شدن مال و وجوه نقدی اثبات نشد، رفتار غیرجوانمردانه حادث شده در بازی این دو تیم را به ارکان مدیریتی باشگاههای پرسپولیس و گیتی پسند اصفهان مرتبط ندانسته و آنها را مستحق تنبیه نمی داند.

بدین ترتیب نتیجه دیدار تیم‌های فوتسال گیتی پسند اصفهان و پرسپولیس به قوت خود باقی مانده و قهرمانی مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاههای کشور از تیم اصفهانی گرفته نخواهد شد. باشگاه‌های پرسپولیس و گیتی پسند اصفهان یک هفته فرصت دارند به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعتراض کنند.

اخبار اخبار جذاب

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.