رای هر سوری یک جهاد است/ رسانه‌ها با وجود تهدیدها کار خود را انجام خواهند داد

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

مشاور سیاسی وزیر رسانه سوریه گفت: دولت و ارتش سوریه با یک چالش سخت مواجه است و رای هر شخص سوری یک جهاد بزرگ در مقابل این چالش‌هاست.

“علی عبدالله الاحمد” مشاور سیاسی وزیر رسانه سوریه در گفتگو با خبرنگار اعزامی باشگاه خبرنگاران به این کشور به تشریح روند پوشش اخبار انتخابات سوریه پرداخت و گفت: تاکنون رسانه‌های مختلف کشورهای دوست سوریه به این کشور وارد شده‌اند.

وی افزود: رسانه های حاضر در سوریه انتخابات همه مناطق این کشور را پوشش خواهند داد.

الاحمد اظهار داشت: ما از این رسانه‌ها دعوت کردیم تا وقایع حقیقی انتخابات سوریه را با تصاویر به کل دنیا مخابره کنند.

وی ادامه داد: این رسانه‌ها که از کشورهای دوست به سوریه دعوت شده‌اند برخلاف رسانه‌های امبراطوری غرب که هدف آن تخریب ساختار حکومت سوریه است هیچ برنامه‌ای علیه سوریه ندارند.

مشاور سیاسی وزیر رسانه سوریه تصریح کرد: رسانه‌های غربی از آغاز بحران سوریه تلاش کرده‌اند با نفوذ در جامعه سوریه اخبار غیر واقعی منتقل کنند.

وی افزود: البته رسانه‌های سوریه از همان ابتدا سعی کردند در مقابل تحریف رسانه‌ای غرب مقاومت و وقایع سوریه را به مردم منتقل کنند.

الاحمد با بیان اینکه انتخابات یکی از نقاط عطف کار رسانه‌هاست، گفت: از آنجایی که انتخابات ریاست جمهوری سوریه اولین انتخابات بس از اصلاح قانون اساسی این کشور است، نیاز به انتقال حقیقی واقعیت‌هاست.

وی ادامه داد: در این دور از انتخابات ما شاهد چند نامزد با چند برنامه انتخاباتی هسنیم و مردم سوریه در انتخاب نامزدهای خود مختار هستند.

مشاور سیاسی وزیر رسانه سوریه خاطرنشان کرد: ملاک ما در دعوت از رسانه‌های غربی برای بوشش اخبار انتخابات سوریه حرفه‌ای و بی طرف بودن آنهاست.

وی تاکید کرد: اگر رسانه‌ها سیاسی کاری کنند و رویدادهای سوریه را غیر وافعی انعکاس دهند ما این امر را به مثابه توطئه علیه سوریه قلمداد می‌کنیم.

الاحمد افزود: در مقابل ما خود را موظف به تامین زیرساخت‌ها برای انتقال اخبار سوریه از طریق رسانه‌ها می‌دانیم.

مشاور سیاسی وزیر رسانه سوریه اظهار داشت: امروز -۱۲ خرداد – روز سکوت انتخابات( ممنوعیت تبلیغات) است ولی همه رسانه‌ها خود را آماه کرده‌اند تا انتخابات فردا را با وجود تهدید گروهک‌های تروریستی به نحو احسن بوشش دهند.

الاحمد در پایان گفت: دولت و ارتش سوریه با یک چالش سخت مواجه است و رای هر شخص سوری یک جهاد بزرگ در مقابل این چالش هاست.

انتخابات ریاست جمهوری سوریه فردا ۱۳ خرداد ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.