رتبه‌بندی شرکت‌های بیمه تا پایان سال

بینا- معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران گفت: تا پایان امسال بر اساس طرح سنجش رضایت مشتریان از شرکت‌های بیمه این شرکت‌ها رتبه‌بندی می‌شوند.
به گزارش بینا رحیم مصدق امروز در مراسم معارفه رئیس شورای هماهنگی بیمه‌های بازرگانی استان اردبیل به شگاه خبرنگاران افزود:‌ با توجه به افزایش و تعدد شرکت‌های بیمه و تنوع خدمات ارائه شده از سوی آنها با هدف ایجاد رقابت برای خدمات بهتر به مردم شرکت‌های بیمه برای ارائه خدمات بهتر مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌گیرند.
وی گفت: بر اساس این نظر‌سنجی و سنجش صورت گرفته و بررسی‌های علمی، شرکت‌های بیمه را رتبه‌بندی می‌کنیم تا با معرفی به مردم آنها را در جریان وضعیت ارائه خدمات شرکت‌های بیمه قرار دهیم.
معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران مشتری‌مداری و جلب رضایت آنها را از ضروریات اهداف و عملکرد شرکت‌های بیمه بازرگانی توصیف کرد و افزود: هر چند این شرکت‌ها به دنبال سود و منفعت خود هستند تا رضایت سهامداران خود را نیز جلب کنند اما ضرورت دارد به رضایت مردم نیز با ارائه خدمات کیفی اهمیت قائل شده و سعی کنند بیشتر از گذشته در این امر موفق عمل کنند.
مصدق با اشاره به فعالیت ۱۸ شرکت بیمه‌ای در استان گفت: چندین شرکت نیز در مرحله اخذ مجوز هستند تا بتوانند در کنار هم خدمات متنوعی را ارائه کنند.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.