رتبه اچ‌تی‌سی در بازار تلفن هوشمند iبه زدتی‌ایی رسید

۴شنبه ۱۰م آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است موبنا- شرکت زدتی‌ایی اعلام نموده که توانسته جایگاه چهارم جدول بزرگ ترین تولیدکنندگان گوشی در دنیا را iبه خود اختصاص دهد.

شرکت ZTE در طول سه ماهه تابستان ۷٫۵ میلیون دستگاه گوشی هوشمند iبه فروش رساند و توانست ۴٫۲ درصد سهم بازار را iبه خود اختصاص دهد.

در این میان اچ‌تی‌سی، ۷٫۳ میلیون دستگاه گوشی iبه فروش رساند و چهار درصد سهم بازار را از آن خود نمود.

شرکت کانادایی RIM هم ۷٫۷ میلیون دستگاه گوشی فروخت و در جایگاه سوم جدول نشست. سامسونگ با فروش ۵۶٫۳ میلیون دستگاه گوشی جایگاه اول را iبه خود اختصاص داد و اپل توانست ۲۶٫۹ میلیون دستگاه گوشی iبه فروش برساند.

این شرکت چینی گوشی هوشمند تازهی با نام Grand X معرفی نموده و آنوشی را در بازارهای انگلیس، سوییس، ترکیه، روسیه و ایتالیا iبه بازار عرضه نموده است.

شرکت زد تی ایی اعلام نموده که توانسته در کشورهای توسعه یافته نفوذ کند و ۳۵ درصد کل گوشی هایش را در بازارهای بین المللی iبه فروش برساند.

ZTE در سال ۲۰۱۱ بیش از ۱۵ میلیون دستگاه گوشی هوشمند iبه فروش رساند که نسبت iبه سال پیش از آن با رشد فروش ۴۰۰ درصدی همراه بوده است

شرکت زد تی ایی” Zhong Xing Telecommunication Equipment Company Limited در سال ۱۹۸۵ تاسیس شده و دفاتر مرکزی آن در شهر “شن زن” واقع در جمهوری خلق چین قرار دارد. این شرکت در زمینه صنعت ارتباط از راه دور فعالیت دارد.
تعداد کارمندان این شرکت بیش از ۴۰ هزار نفر اعلام شده است.

IT Iran

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.