رتبه بالاترازهفتمی برای ملوان آبرومندانه است

۱۳م آذر ،

محمد احمدزاده پس از پیروزی سه بر ۲برابر ذوب آهن در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم که بازی خوبی را شاهد بودید بازی که توپ کمتر در میانه میدان در جریان بود و بیشتر دو تیم روی دروازه‌ها موقعیت ایجاد کردند. ملوان دو بار جلو افتاد که بازی مساوی شد. اما بعد از آنکه گل سوم را زدیم روی تجربه گل‌های اول و دومی که خوردیم بازی را نگه داشتیم و چشم به ضد حملات دوختیم.

به گزارش فارس،وی ادامه داد: در بازی‌های قبلی مخصوصا بازی‌های پرسپولیس در عین شایستگی پیروز نشدیم و می‌توانستیم اکنون سوم جدول باشیم. فوتبال همه واقعیت را نشان نمی‌دهد. ذوب آهن که تیم خوبی است و بازی‌های خوبی انجام می‌دهد اکنون در انتهای جدول است که جایگاهش اینجا نیست. امیدوارم این تیم به جایگاه اصلی خود برگردد.

سرمربی ملوان در مورد اینکه مستحق برد در بازی با ذوب آهن بودید، گفت: ما مستحق برد بودیم. اگر اشتباهات برخی بازیکنان نبود و تیم را عقب نمی‌کشیدند گل نمی‌خوردیم.

احمدزاده در مورد قهر حسین بادامکی پس از تعویض گفت: من قهر او را ندیدم او به رختکن رفت و پس از آنکه لباس هایش را عوض کرد روی نیمکت بازگشت اگر بدانم او قهر کرده و یا حالت قهر داشته، با او برخورد می‌کنم. ملوان جای چنین رفتارهایی نیست. متاسفانه این حرکات ناشایست از تیم‌های بزرگ فوتبال ایران منتقل شده است. در ملوان قانون و نظم و انضباط حرف اول را می‌زند.

وی در مورد اینکه جایگاه ملوان در پایان فصل در جدول کجا خواهد بود، گفت: ما تلاش می‌کنیم رتبه آبرومندی کسب کنیم.

وی در مورد اینکه رتبه آبرومند یعنی ماندن در لیگ برتر گفت: رتبه بالاتر از هفتم برای ما آبرومند است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.