رتبه برتر برای غرفه رامک خودرو در نمایشگاه خودرو شیراز

۰۱ تیرماه ۱۳،

 به گزارش ممتازنیوز نمایشگاه خودرو شیراز هفته قبل با حضور بعضی از خودروسازان داخلی و خارجی برگزار شد که در این میان شرکت رامک خودرو به عنوان تنها خودروساز همکار با یرند های معتبر خارجی توانست عنوان برترین شرکت حاضر در نمایشگاه را به خود اختصاص دهد.

رامک خودرو در این نمایشگاه از رکستون w  به عنوان یکی از به روزترین خودرو آفرود در بازار رونمایی کرد و توانست خیل عظیمی از طرفداران صنعت خودرو را به این نمایشگاه جذب کند.

رامک خودرو در این نمایشگاه با در اختیار گرفتن یک سالن مجزا و یک هزار و ۵۰۰ متر فضا نوید بازگشت خودروسازان معتبر را برای حضور در نمایشگاه های داخلی به علاقه مندان صنعت خودرو داد.

این شرکت همچنین با دعوت از بازیگرانی مانند الهام حمیدی، امید زندگانی و سامان گوران و اجرای برنامه شاد توانست اوقات مفرحی را برای علاقه مندان به صنعت خودرو ایجاد کند.

گفتنی است در انتهای این نمایشگاه مدیران رامک خودرو از ورود قریب الوقوع اکتیون تازه به بازار خبر دادند.

شایان ذمر است رکستون w یک شاسی بلند کلاس متوسط اما لوکس به حساب می اید این خودرو با چهره ای زیبا راهی بازار خواهد شد از موتور۳٫۲لیتری بنز بهره می برد موتوری که قادر به تولید ۲۲۰اسب بخار قدرت است.

همچنین این موتور ۳۱۲نیوتن متر گشتاور تولید کرده و استاندارد یورو۵را پاس می کند.رکستونW با چهره ای زیبا به جنگ رقبای خود امده است و از نظر امکانات هم همانند نسل قبل خودانبوهی از اپشن های ایمنی و رفاهی را به همراه دارد، که می توان به کیسه‌های هوای راننده، سرنشین جلو و جانبی، ترمز جلو و عقب دیسکی، ترمز ABS، EBD و ASE، سیستم کنترل پایداری ESP، سیستم ضدواژگونی ARP، سیستم کنترل سرعت خودرو در سرپایینی HDC، فلاپ روی گلگیرها به علاوه رکاب زیر در، سیستم ضد سرقت خودرو، ریموت کنترل، ایموبلایزر، سیستم اخطاردهنده موانع در دنده عقب، سیستم قفل شدن درها در سرعت‌های بالا، فرمان هیدرولیک با قابلیت تنظیم، شیشه‌های برقی مجهز به سیستم ایمنی تشخیص مانع،‌سیستم ثبت‌کننده سرعت، تهویه مطبوع اتوماتیک، سانروف برقی مجهز به سیستم ایمنی وجود مانع، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، مدیریت پیمایش سفر، تنظیم‌کننده اتوماتیک سطح روشنایی چراغ‌ها، صندلی برقی راننده و سرنشین به همراه حافظه برای سه وضعیت، گرمکن صندلی راننده و سرنشین جلویی به همراه پوشش چرم، آینه‌های ضدانعکاس نور، برف‌پاکن مجهز به سنسور باران و سیستم یخ‌زدا، تنظیم اتوماتیک آینه‌های جانبی هنگام دنده عقب، صندلی‌های سه نفره تاشو، تنظیم برقی صندلی راننده در هشت جهت و سرنشین جلو در چهار جهت، کمک‌فنرهای گازی، سیستم اخطاردهنده کمربند ایمنی، سیستم پخش DVD به همراه شش بلندگو، آینه‌های جانبی دارای حافظه، آینه‌های تاشونده جانبی و دوربین دنده عقب اشاره داشت.

بر اساس این گزارش پیش بینی کارشناسان دربارهٔ قیمت این خودرو با توجه به داشتن رقبایی گران قیمت بیش از ۲۰۰ میلیون تومان است.

ماخذ:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.