رتبه بندی کاریابی ها با هدف تشویق مراکز موفق صورت می گیرد

یکشنبه ۱۴ آبان۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

در جهتی تشویق کاریابی های موفق و برتر همه ساله رتبه بندی بین همهی کاریابی های استان خراسان رضوی انجام و از مدیران آن ها تقدیر به عمل می آید.

طهماسبی معاون امور اجتماعی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضویدر گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در جهتی تشویق کاریابی های موفق و برتر همه ساله رتبه بندی بین همهی کاریابی های استان انجام شده و ازمدیران کاریابی های برگزیده و برتر طی مراسمی تقدیر به عمل می آید.

وی در ادامه با اشاره به اینکه عملکرد کاریابی ها طی سال جاری مثبت بوده و رو به رشد بود تصریح نمود: در سال جاری حدود ۱۵ هزار و ۱۲۰ هزار نفر از کارجویان از سوی این دفاتر مشغول به کار شده اند که این رقم سبقت به مدت مشابه سال پیش معادل ۷۲ درصد رشد داشته است.

معاون امور اجتماعی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی در خصوص نظارت بر عملکرد کاریابی ها خاطر نشان نمود: در سال جاری حدود ۲۰۰ مورد بازرسی از دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی غیر دولتی استان از سوی کارشناسان این اداره کل انجام شده است که مجوز یک کاریابی با توجه به رعایت نکردن آئین نامه ها و قوانین مرتبط با تصمیم های هیات استانی لغو شده است./ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.