رتبه نخست منطقه عسلویه در کنکور سراسری

رئیس آموزش و پرورش عسلویه از کسب رتبه نخست منطقه عسلویه در کنکور سراسری در بین مناطق هفده‌گانه استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، اسماعیل احمدی شامگاه پنجشنبه در نشست مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی عسلویه به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: برنامه‌ریزی دقیق به منظور توسعه و پیشرفت سطح علمی دانش‌آموزان در عسلویه یکی از اهداف مهمی است که مدیران آموزش و پرورش این منطقه با دقت تمام در سال‌های جاری برای تحقق آن تلاش کرده و به نتایج ارزشمندی در این زمینه رسیده‌اند.

رئیس اداره آموزش و پرورش عسلویه خاطرنشان کرد: کیفیت‌بخشی به امر آموزش از اساسی‌ترین برنامه‌هایی است که در این زمینه به آن توجه داشته‌ایم و با همکاری مدیران مدارس و کارشناسان آموزش و پرورش توانسته‌ایم به این مهم جامه عمل بپوشانیم.

احمدی به وضعیت دانش‌آموزان عسلویه در امتحانات نهایی مقطع متوسطه بیان داشت: دانش‌آموزان رشته تجربی این منطقه، رتبه دوم در بین ۱۷ منطقه استان بوشهر کسب کردند و افتخاری دیگر در دفتر افتخارات طلایی آموزش و پرورش عسلویه به ثبت رساندند.

وی اضافه کرد: با توجه به برگزاری امتحانات نهایی به صورت هماهنگ کشوری، این امتحانات یکی از شاخص‌های ارزشمندی است که می‌توانیم سطح دانش‌آموزان منطقه را با دانش‌آموزان استان و کشور مقایسه کنیم و کسب این رتبه نشان از عملکرد مطلوب و سطح بالای فعالیت‌های آموزشی در منطقه عسلویه دارد.

این مسئول اذعان داشت: برگزاری کلاس‌های تقویتی برای دانش‌آموزان این منطقه از دلایل مهم در موفقیت این دانش‌آموزان است و در این راستا از بخشدار ویژه عسلویه و سازمان منطقه ویژه باید کمال تشکر و قدردانی را به عمل آورد، زیرا اعتباراتی را در اختیار ما گذاشتند تا بتوانیم برای دانش‌آموزان خود کلاس‌های تقویتی برگزار کنیم.

احمدی با اشاره به اینکه آموزش پرورش عسلویه در بحث ارتقای دانش‌آموزان خود برنامه‌های جامع و متنوعی داشته، افزود: علاوه بر برگزاری مداوم کلاس‌های تقویتی، آزمون‌های منظم و منسجم و همچنین ارتقای مدیران و معلمان متخصص از جمله فعالیت و برنامه‌های موثر آموزش و آموزش و پرورش عسلویه برای موفقیت هرچه بیشتر دانش‌آموزان این منطقه بوده است.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها در سال‌های آتی نیز تداوم خواهد داشت، تصریح کرد: عسلویه در تمامی رشته‌ها از رشد قابل ملاحظه‌ای برخوردار است.

رئیس آموزش و پرورش عسلویه با اشاره به جایگاه منطقه عسلویه در کنکور سراسری گفت: بخش ویژه عسلویه در کنکور امسال موفق به کسب رتبه نخست استان بوشهر شده است.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.