رتبه ۱۷ دانشگاه شهرکرد در زمینه قبولی دانش‌آموختگان کارشناسی ارشد در مقطع دکتری

۱۵م آذر ،

09510530706740-2042866.jpg

رئیس دانشگاه شهرکرد از کسب رتبه چهارم بین دانشگاه های بزرگ در فعالیت های فرهنگی و رتبه ۱۷ کشور در قبولی دانش آموختگان کارشناسی ارشد در مقطع دکتری تخصصی توسط دانشگاه شهرکرد خبر داد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه چهارمحال و بختیاری- دکتر اسماعیل اسدی در جمع اعضای هیات علمی دانشکده هنر دانشگاه شهرکرد با تاکید بر اینکه پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری اقتصاد مقاوتی مبنای حرکت دانشگاه شهرکرد قرار گرفته است، گفت: با برنامه ریزی های دقیق تر و تلاش بیشتر حرکت جهشی دانشگاه در توسعه ادامه دارد.

وی افزود: ۳۴ رشته دکتری تخصصی و نزدیک به ۶۰ رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه شهرکرد نشان دهنده توسعه چشمگیر تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه است.

اسدی با اشاره به تشکیل هیات ممیزه مستقل دانشگاه شهرکرد، این مهم را معلول توان علمی و پژوهشی مجموعه دانشگاه دانست و اظهار داشت: دانشگاه شهرکرد توانسته از نظر علمی و توان پژوهشی به جایگاهی دست یابد که بخشی از اختیارات وزیر در قالب هیئت ممیزه مستقل به دانشگاه شهرکرد تفویض شد.

رئیس دانشگاه شهرکرد دستیابی به رتبه ۱۷ کشور در قبولی دانش آموختگان دوره ی کارشناسی ارشد این دانشگاه در مقطع دکتری تخصصی و قرار گرفتن در جایگاهی بالاتر از بسیاری از دانشگاه های بزرگ و پر سابقه کشور را یکی از موفقیت های بزرگ و افتخارات دانشگاه شهرکرد دانست و افزود: دانشگاه شهرکرد در فعالیت های فرهنگی نیز در میان دانشگاه های بزرگ کشور رتبه چهارم و در منطقه نیز رتبه دوم را در اختیار دارد و این موفقیت ها افتخار بزرگی برای دانشگاه شهرکرد و آموزش عالی استان است.

به گفته وی، دانشگاه شهرکرد در سال ۹۰نیز رتبه چهارم کشور و رتبه اول دانشگاه های شهرستانی را در جذب اعضای هیات علمی کسب کرده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.