رجبی: به حضور در ایران افتخار می‌کنم/ امکانات بانوان تغییر نخواهد کرد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

نوشته شده در تاریخ ۱۹/آبان/ – ۱۲:۱۰ و در حوزه های ورزشی – ۰ نظر

در بازدید از غرفه خبرگزاری آنا

خبرگزاری : بانوی طلایی پرتاب وزنه ایران درباره حضورش در ایران و اخذ تابعیت ایرانی ، گفت: این انتخاب من بوده است و من به حضورم در ایران افتخار می‌کنم.

به گزارش سرویس ورزشی سایت خبری ممتازنیوز، لیلا رجبی ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری آنا در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، درباره کسب مدال طلایی بازی‌های آسیایی اظهار کرد: رقابت در مسابقاتی مانند بازی‌های آسیایی سخت و دشوار است.با توجه به این که در رشته من ورزشکاری چینی حضور داشت که بسیار قدرتمند بود، من خودم هم فکر نمی‌کردم بتوانم روی سکوی نخست بروم.

وی به عملکرد خوب و مثبت بانوان ورزشکار در اینچئون اشاره کرد و گفت: بر خلاف نظر خیلی ها که اعتقاد داشتند بانوان دونده ایران دربازی‌های آسیایی خوب ظاهر نشدند، به اعتقاد من همه ورزشکاران تلاش خود را کردند و با تمام توان خود ظاهر شدند و توانستند رکوردهای خود را ارتقا ببخشند. این که انتظار داشته باشیم با این میزان از امکانات نتایج بهتری حاصل شود کمی غیر منصفانه است.

رجبی در پاسخ به این سوال که عملکرد خوب بانوان در بازی‌های آسیایی چقدر به تغییر در میزان امکانات کمک خواهد کرد، گفت: بعید می‌دانم که تغییری حاصل شود. امکانات بانوان بیشتر نخواهد شد و ما باید با همین میزان امکانات به کار خود ادامه دهیم.

وی درباره حضور مربی خارجی،گفت: در حال حاضر من مانند تمام سال های قبل بدون مربی تمرین می‌کنم. شرایط حضور مربی خارجی در ایران فراهم نخواهد شد، زیرا مربیان خارجی مرد هستند و مربیان زن در رشته من بسیار انگشت شمار هستند و آن تعداد هم مبالغ زیادی برای حضور در ایران تقاضا می‌کنند که قطعا  بودجه  فدراسیون دوومیدانی جواب گو نیست.

بانوی طلایی پرتاب وزنه ایران در ادامه درباره وضعیت تمرینات خود ، گفت: در حال حاضر همه روزه صبح و بعدازظهر در ورزشگاه آفتاب انقلاب تمرین می‌کنم و در حال آماده‌سازی برای مسابقاتی هستم که تیرماه سال ۹۴ برگزار خواهد شد.

لیلا رجبی درخصوص تغییر تابعیت خود و حضور در میدان‌های ورزشی با ملیت ایرانی ، با بیان این که این انتخاب من بوده است ،گفت: من از حضور در ایران راضی هستم و ایران را وطن خودم می‌دانم.

ملی‌پوش دوومیدانی بانوان ایران با اشاره به اینکه نخستین بار است که  در نمایشگاه مطبوعات حضور پیدا کرده است، گفت: نمایشگاه خوبی است و خوشحالم که توانستم دراین‌ مکان با رسانه‌های مختلف آشنا شوم.

انتهای پیام/

خبرگزاری آنا – ورزشی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.