رجب‌زاده: از بازی با استقلال سربلند بیرون می‌آییم

۱۴م دیماه ،

مهدی رجب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهارکرد: به اعتقاد من تمام بازی‌ها مشکل است و هم اکنون استقلال تیم صدر نشین لیگ محسوب می‌شود. این تیم در زمین و روی نیمکت از بازیکنان خوبی سود می‌برد و بازی در برابر این تیم مشکل است. در مقابل هم اکنون ترکیب واقعی تیم ما شکل گرفته است و بازیکنان تاثیرگذاری به ذوب‌آهن اضافه شده‌اند. کادر فنی تیم ما به خوبی بر مسایل فنی تیم مسلط است و باید در ۳ بازی متوالی که در خانه داریم حداکثر امتیازات را کسب کنیم تا از ته جدول کنده شویم.

وی افزود: چون بازی‌های استقلال و پرسپولیس پخش مستقیم سراسری می‌شود بازیکنان جوان انگیزه بالایی دارند تا توانایی‌های خود را به اثبات برسانند. اطمینان دارم با تلاش بازیکنان و درایت کادر فنی از بازی با استقلال سر بلند بیرون می‌آییم.

هافبک هجومی تیم فوتبال ذوب‌آهن تصریح‌کرد: پیش بینی می‌کنم تیم ذوب‌آهن در این فصل عاقبت بخیر می‌شود، اگر بیشتر تلاش کنیم حتی کسب سهمیه آسیایی برای تیم ما دور از دسترس نیست هر چند که بسیار مشکل است. به هر حال یقین دارم ذوب‌آهن جز تیم‌های نیمه بالایی جدول قرار می‌گیرد.

رجب‌زاده افزود: کیفیت زمین فولادشهر مطلوب نیست چرا که ما هر روز در آن تمرین می‌کنیم و فصل سرما نیز تاثیر بدی بر چمن این ورزشگاه گذاشته است. به هر حال باید برنامه ریزی درستی انجام شود تا این مشکلات پیش نیاید. زمین نقش جهان باید هر چه زودتر آماده شود تا سپاهان در آن ورزشگاه به میدان برود. اگر سپاهان زمین تمرینی در اختیار ما بگذارد از این پیشنهاد استقبال می‌کنیم.

وی اظهارکرد: خیلی مهم است که تیم ذوب‌آهن روحیه برد داشته باشد و همانور که دیدیم تیم‌های فولاد و ملوان با ۴ برد زنده شدند و ما هم با چند برد متوالی وضعیتمان خوب می‌شود. تیم ما شرایطش مثل انسانی است که زمین خورده باشد و هم اکنون در حال بلند شدن باشد. باید ۳ امتیاز بازی با استقلال را بگیریم.

رجب‌زاده خاطرنشان‌کرد: نباید شرایط به گونه‌ای باشد که ما در ورزشگاه فولادشهر احساس غربت کنیم. از هواداران ذوب‌آهن می‌خواهم که به ورزشگاه بیایند و ما را حمایت کنند تا بتوانیم موفق شویم.

تیم فوتبال ذوب‌آهن از ساعت ۱۷:۳۰ روز شنبه هفته آینده در ورزشگاه فولادشهر پذیرای تیم استقلال تهران خواهد بود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.