رجب زاده:یاوری از تجربه اش استفاده کرد،او باید حفظ شود/هیچ وقت اینقدر سختی نکشیدم

فروردین ۱۴۰۳


مهدی رجب‌زاده در مورد پیروزی ذوب آهن در دو دیدار رفت و برگشت مقابل پاس همدان در مرحله پلی‌آف گفت: بازی بسیار خوب و عالی بود، خدا را شکر پس از متحمل شدن سختی بسیار موفق شدیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

وی افزود:امسال سختی بسیاری را تحمل کردیم، در مس کرمان و فصل قبل در فجر فصل بسیار سختی داشتم اما به هیچ وجه اینقدر دچار مشکل نمی‌شدیم. خوشحالم که در نهایت توانستیم دل هواداران ذوب آهن را شاد کنیم، بسیار‌ها از کارخانه ذوب آهن نان می‌خورند و اگر می‌باختیم شاید در زندگی بسیاری، این اتفاق تأثیر می‌گذاشت. خوشحالم که از این امر سربلند خارج شدیم و توانستیم در لیگ برتر بمانیم.

وی در مورد اینکه ذوب آهن وقت بسیاری از زمان آماده‌سازی را از دست داده عنوان کرد: باید خودمان را با این شرایط تطبیق دهیم، در همین فرصت باقیمانده اگر نیاز است باید بازیکنان خوبی جذب کنیم و اگر بازیکن داخلی نشد نفرات خارجی بگیریم. ان شاء‌الله با برطرف کردن نقاط ضعف بتوانیم در لیگ بعد به موفقیت برسیم.

رجب‌زاده در مورد وضعیت محمود یاوری اظهار داشت: همه ما دوست داریم محمود یاوری در ذوب آهن بماند، او مربی بسیار خوبی است و در این چند هفته کمک بسیاری به ما کرد، یاوری نظم و دیسیپلین بسیار خوبی در تیم به وجود آورده و با تجربه‌ای که داشت توانست کار بزرگی انجام دهد. ان‌شاء‌الله او در ذوب آهن بماند و در لیگ بعد بتوانیم تیم قدرتمندی را آماده کنیم.

مهاجم ذوب آهن تأکید کرد:‌ حتما یاوری باید حفظ شود، در صورت رقم خوردن این اتفاق می‌توانیم فصل بعد نتایج بسیار بهتری کسب کنیم. خوشحال شدم که ذوب آهن در لیگ برتر باقی ماند و امیدوارم با همکاری یکدیگر سال بعد تیم قدرتمندی را روانه مسابقات کنیم.

 

فارس

باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.