رحماندوست از خاطراتش با آذریزدی می‌گوید

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه امشب (شنبه ۱۷ تیر) «هزار و یک شب» در شبکه ۴ سیما به بزرگداشت مهدی آذریزدی و منوچهر احترامی دو تن از نویسندگان فقید کشورمان یکی در حوزه کودک و نوجوان و دیگری در حوزه طنز اختصاص دارد.

مهمان اصلی بخش مربوط به بزرگداشت آذریزدی این برنامه زنده تلویزیونی، مصطفی رحماندوست است که در آن به خاطرات خود از سال‌ها آشنایی‌اش با خالق «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» می‌پردازد.

در این بخش همچنین پوریا آذربایجانی سازنده مستندی به نام «پیرمرد و دنیا» درباره مهدی آذریزدی هم حضور خواهدد یافت. در این قسمت بخش‌هایی از مستند او درباره آذریزدی هم پخش می‌شود.

در این قسمت همچنین گزارشی انتقادی از وضعیت فعلی مهدی آذریزدی در فضای مجازی پخش خواهد شد.

در بخش دوم برنامه تلویزیونی «هزار و یک شب» یک مستند پخش نشده درباره زنده‌یاد منوچهر احترامی پخش خواهد شد.

در این مستند، احترامی به بیان نظرات خود در زمینه کارهای طنز پرداخته است. نظرات طنزنویسان دیگری مانند ابوالفضل زرویی نصرآباد، رضا رفیع و برخی دیگر از طنزپردازان از دیگر بخش‌های این مستند است.

برنامه «شب مهدی آذریزدی و منوچهر احترامی» ساعت ۲۳:۱۵ دقیقه امشب از شبکه چهار سیما آغاز می‌شود و به مدت ۱٫۵ ساعت (تا ۴۵ بامداد) ادامه می‌یابد.

مجری این برنامه تلویزیونی رشید کاکاوند پژوهشگر و مدرس دنشگاه در رشته زبان و ادبیات فارسی و تهیه کننده آن علیرضا حائری است. این برنامه کاری از گروه معارف و اندیشه دینی شبکه چهار سیماست.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.