رحمانی‌فضلی و آشنا نمایندگان رئیس‌جمهور در شورای نظارت بر صدا و سیما شدند

اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس‌جمهور در حکمی رحمانی‌فضلی و حسام‌الدین آشنا را به‌عنوان نمایندگان خود در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران انتخاب کرد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور در حکمی عبدالرضا رحمانی فضلی را به سمت “نماینده رییس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران” منصوب کرد.

متن حکم دکتر روحانی بدین شرح است:

جناب آقای دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی

به استناد اصل ۱۷۵ قانون اساسی و در اجرای بند ۱ و ماده ۱ و ماده ۲ قانون نحوه اجرای اصل مزبور با توجه به مراتب تعهد، توان علمی و تجارب ارزشمند جنابعالی‌، به سبب این حکم شما را به عنوان “نماینده رییس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران” بر می‌گزینم.

امید است با عنایات الهی‌، در خدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

حسن روحانی

بر اساس این گزارش رئیس‌جمهور در حکم دیگری نیز حسام‌الدین آشنا را بعنوان نماینده دیگر خود در شورای نظارت بر صدا و سیما منصوب کرد.

متن حکم رئیس‌جمهور برای آشنا نیز به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر حسام الدین آشنا

به استناد اصل ۱۷۵ قانون اساسی و در اجرای بند ۱ و ماده ۱و ماده ۲ قانون نحوه اجرای اصل مزبور با توجه به مراتب تعهد، توان علمی و تجارب ارزشمند جنابعالی‌، به سبب این حکم شما را به عنوان “نماینده رییس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران” بر می‌گزینم.

امید است با عنایات الهی‌، در خدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

حسن روحانی

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.