رحمانی: از کار نمودن با استارها لذت می‌برم

یکشنبه ۷ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

پنهان از ۱۰ آبان اکران می‌شود/

مهدی رحمانی کارگردان فیلم سینمایی˝پنهان˝ است، فیلمی که از ۱۰ آبان اکران می‌شود و طبق گفته خودش از کار با استارها لذت می‌برد.

مهدی رحمانی کارگردان فیلم سینمایی ” پنهان ” در گفت و گو با هنرآنلاین در باره وضعیت اکران فیلم عنوان نمود: اکران فیلم طبق توافق پخش نماینده فیلم بنیاد سینمایی فارابی قرار است از صبح چهارشنبه در گروه سینمایی افریقا انجام شود و پخش نماینده فیلم همچنان مشغول مذاکره با تعداد بیشتری از سینماها است وبتدریج اکران فیلم در شهرهای بزرگ آغاز می‌شود

سازنده ” دیگری ” در باره کارکردن با بازیگران مطرح و نام آشنا در فیلمهایش گفت: iبه کارکردن با بازیگران مطرح و نام آشنا در فیلم هایم علاقه دارم. در فیلم ” دیگری “هم از محمد رضا فروتن در یک نقش متفاوت آدم روستایی و راننده وانت استفاده نمودم. در فیلم “پنهان” چون فیلم فضای شهری دارد از بازیگرانی مثل فریبرز عرب نیا و آنا نعمتی در قالب های آدمهای شهری خاص استفاده نمودم و همکاری خوبی با من داشتند و کارکردن با سوپر استارها لذت بخش است.

رحمانی در باره وضعیت تبلیغ و اطلاع رسانی فیلم متذکر شد: آنوس و تیزر فیلم توسط iبهروز داودی و میثم مولایی ساخته شده است و طبق قرار دادی که با صدا و سیما بسته شده است . از روز چهارشنبه تیزرهای فیلم از شبکه ها ی مختلف پخش می‌شود. مرتضی آکوچیان پوستر فیلم را طراحی نموده است.

این کارگردان در باره مخاطبان فیلم “پنهان” گفت: مخاطب فیلم جوانها و طبقه متوسط جامه می باشند و خوشبختانه سوتفاهماتی که حوزه هنری با این فیلم داشت در جلسات مشترکی که داشتیم از بین رفت.

فیلم “پنهان” روایتگر تنهایی انسان کلان شهرها و جوامع مدرن بشری است. فریبرز عرب نیا، آنا نعمتی، بابک حمیدیان و فتانه ملک محمدی بازیگران و سعید ملکان طراح چهره پردازی و تورج منصوری مدیر فیلمبرداری در این فیلم iبه تهیه نمایندگی محسن علی اکبری حضور دارند .
 

پایان پیام/


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.