رحمانی -انتخاب بین استقلال و بوندس‌لیگا

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

هافبک تیم فولاد خوزستان اعلام کرد که بین پیشنهاد استقلال و بوندس‌لیگا ترجیح می‌دهد گزینه دوم را انتخاب کند.

بختیار رحمانی در مورد اردوی اتریش تیم ملی فوتبال ایران گفت: تمرینات خوبی را در اتریش پشت سر گذاشتیم و همه آماده حضور در جام جهانی هستیم.

وی در خصوص وضعیت خودش در تیم ملی اظهار داشت: از وضعیت خودم راضی هستم و در تمام مدت اردو بسیار سرحال بودم. البته چون یک روز پیش از بازی با بلاروس به اردو ملحق شدم نتوانستم مقابل این تیم به میدان بروم. در بازی با آنگولا هم در سمت راست خط هافبک و به جای اشکان دژاگه بازی کردم که فکر می‌کنم تجربه خوبی بود.

هافبک فولاد خوزستان درباره اینکه گفته دوست دارد به استقلال منتقل شود، خاطرنشان کرد: من گفتم استقلالی هستم و اصلاً نگفتم به این تیم می‌روم، اما شنیدم از قول من اینطور نوشتند. حتی فصل گذشته با امیر قلعه‌نویی مشورت کردم اما او گفت بهتر است در فولاد بمانم.

رحمانی در پاسخ به این سوال که بین پیشنهاد احتمالی استقلال و پیشنهاد احتمالی بوندس‌لیگا کدام را انتخاب می‌کند، عنوان کرد: صددرصد تیم بوندس‌لیگایی را انتخاب می‌کنم. مطمئناً هواداران استقلال هم دوست دارند که من در یک تیم خوب اروپایی بازی کنم، یعنی عقل سالم این را می‌گوید. باز هم می‌گویم اگر در ایران بمانم اولویتم فولاد خوزستان است.

وی در واکنش به مصاحبه‌های ابن قاسم مبنی بر اینکه بختیار رحمانی با فولاد قرارداد دارد، گفت: من هم این مصاحبه‌ها را خوانده‌ام اما باید بگویم قراردادم با فولاد به صورتی است که اگر بخواهم می‌توانم به صورت توافقی از این تیم جدا شوم. مطمئناً اگر بخواهم به تیمی بروم مسئولان فولاد با من مخالفتی نمی‌کنند و اذیت نمی‌شوم.

منبع:شهر خبر


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.