رحمان‌ احمدی: من هم مثل همه دروازه‌بانان تیم‌ملی گل می‌خورم /خوشحالی برد استقلال فقط یکی، دو ساعت بود

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – دروازه بان سپاهان می گوید که آنها تا آخرین دقیقه بازی برای رسیدن به موفقیت می جنگند.

ناصر قراگزلو:رحمان احمدی دروازه‌بان سپاهان و تیم‌ملی از بازی تیم‌شان با گسترش‌فولاد تبریز می‌گوید؛ دیداری که سپاهان در دقایق وقت‌های تلف شده از شکست خارج از خانه گریخت.

*واقعاً شکست یک بر صفر سپاهان تا دقایق پایانی و وقت‌های تلف شده بسیار‌ها را غافلگیر کرد، قبول داری شانس آوردید که نباختید؟

ما بازی را خوب آغاز کردیم و روی یک ضربه کرنر که دو ضرب شد مدافعان ما غافلگیر شدند و گل بدی را از میزبان دریافت کردیم. پس از آن باید ۶،۷ گل در این بازی به حریف می‌زدیم اما درخشش فروزان دروازه‌بان گسترش‌فولاد مانع گل‌های ما شد و واقعاً انصاف نبود که ما بازی را به گسترش‌فولاد ببازیم.

*مشکل سپاهان کجاست؟

ما ۵،۶ موقعیت صددرصد گل داشتیم که با بدشانسی و البته بی‌دقتی از دست دادیم به همین سبب است که اصلاً نمی‌توان گفت سپاهان شانس آورد که نباخت. تیم ما باید از موقعیت‌های بسیاری که نصیب بازیکنان می‌شود خوب استفاده کند. ما در این خصوص ضعف داریم چون بالای ۲۰ موقعیت گل در سه بازی قبلی داشتیم اما تاکنون فقط ۵ گل زده‌ایم.

*شاید هنوز در حال و هوای بردن استقلال بودید!

اصلاً این فکر در ذهن ما نبود و خوشحالی برد استقلال برای ما فقط یکی، دو ساعت بود که تمام شد و رفت.

*گویا به گل گسترش‌فولاد هم معترض بودید که آفساید بوده؟

نه من فکر نمی‌کنم گل تیم تبریزی آفساید بود چون ضربه بازیکن گسترش‌فولاد به سر دفاع ما سابیده شد و به هر طریقی که بود پس از برخورد به تیرک گل شد.

*گسترش را چگونه تیمی دیدی؟

شاگردان خطیبی تیم خوبی ساخته‌اند. آنها تاکنون سه بازی مقابل استقلال، تراکتور و ما انجام داده‌اند و با وجود دشواری این سه بازی حریفی دست و پا بسته نبودند.

*در لحظات پایانی هنوز امیدوار به فرار از شکست بودید؟

ما تا سوت پایان بازی می‌جنگیم و وقتی در دقیقه ۹۲ گل می‌زنیم یعنی هنوز امیدواریم و برای فرار از شکست می‌جنگیم. اگر می‌باختیم عدالت فوتبال زیرسؤال می‌رفت.

*در دو بازی اخیر دو گل خوردی، در هیچ‌کدام مقصر نبودی؟

این تفکر که چون دروازه‌بان تیم‌‌ملی هستی نباید گل بخوری اصلاً درست نیست. همه دروازه‌بانان ملی‌پوش گل می‌خورند. در صحنه گل این بازی من توپ اول را عالی گرفتم اما عدم یارگیری مدافع ما سبب ضربه دوم بازیکن حریف شد. در فوتبال هم اشتباه از سوی دروازه‌بان یا دفاع رخ می‌دهد که دروازه‌ تیم‌ها باز می‌شود و اصلاً نمی‌توان انتظار داشت کسی گل نخورد.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.