رحمان احمدی:بد شانسی دست از سر تیم ما بر نمی دارد/به تراکتور ببازیم باید دور قهرمانی را خط بکشیم

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – رحمان احمدی دروازه‌بان ملی‌پوش سپاهان معتقد است که تیمش در صورت شکست مقابل تراکتورسازی باید دور قهرمانی را خط بکشد.

به گزارش ممتاز؛احمدی ابتدا در مورد شرایط سپاهان در آستانه بازی با تراکتور می‌گوید:« اوضاع تیم ما بد نیست و تمرینات را دنبال می‌کنیم تا آماده بازی با تراکتور شویم. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام داده و با دست پر به اصفهان برگردیم. متاسفانه در بازی‌های اخیر بدشانسی دست از سر سپاهان برنداشته و توپ‌های ما تبدیل به گل نمی‌شود. ما فعلا داریم با این بدشانسی مدارا می‌کنیم ولی امیدوارم در آینده تمرکز بیشتری داشته باشیم.»

احمدی در قسمت دیگری از حرف‌هایش در  مورد اینکه آیا سپاهان به سبب نتایج اخیر دچار مشکل روحی شده است تاکید می‌کند:« اگر تیم ما بد بازی می‌کرد مطمئنا می‌توانست در روحیه ما تاثیر منفی داشته باشد ولی ما خوب بازی می‌کنیم و تنها مشکل سپاهان گل نزدن است. البته بابت مشکل گلزنی نباید از مهاجمان انتقاد کرد چون بسیار مواقع هافبک‌ها و مدافعان هم موقعیت از دست می‌دهند. همه ما باید تلاش کنیم تا بتوانیم شرایط سپاهان را تغییر دهیم.»

احمدی در پاسخ به این سوال که برای گرفتن مساوی به تبریز می‌روید می‌گوید:« ما هیچ وقت برای مساوی بازی نمی‌کنیم و در هر بازی برای برد به میدان می‌رویم. من معتقدم اگر به تراکتورسازی ببازیم باید دور قهرمانی را خط کشیده و فقط به فکر کسب سهمیه باشیم. این بازی بسیار برای ما مهم است و امیدوارم برنده شویم.»

از دروازه بان سپاهان که در تیم ملی هم حضور دارد در مورد اختلاف نظر کروش و کرانچار در خصوص بازیکنان ملی پوش سوال می کنیم که می گوید:«این موضوع در حیطه وظایف من نیست که در موردش صحبت کنم.اگر هم اختلاف نظری بین کروش و رانچار وجود دارد قطعا با برگزاری جلسه و صحبتی که طرفین می کنند حل خواهد شد.«

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.