رحمتی:استقلال مدعی اول قهرمانی است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ ۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱،

به گزارش تفسیری خبرآنلاین؛ هر چند کیانوش دوست دارد پیش از نیم فصل دوم برای استقلال بازی کند ولی توصیه پزشکان این است که این بازیکن ریسک نکند و از نیم فصل دوم برای تیمش به میدان برود. او در مورد وضعیت فعلی اش می گوید: «شرایط خوبی دارم. الان تنیس فوتبال بازی می کنم، می توانم شوت بزنم، پاس های بلند بدهم و مشکل خاصی ندارم. فکر می کنم یکی دو هفته دیگر به طور کامل با تیم تمرین کنم.»

کیانوش در ادامه حرف هایش می گوید: «کنار تیم هستم و با بازیکنان گرم می کنم ولی وقتی قرار است فوتبال بازی کنیم، کنار می روم و با فیزیوتراپ تیم کار می کنم. ان‌شاالله تا دو هفته دیگر هم در تمرینات گروهی شرکت می کنم. من دوست دارم پیش از نیم فصل دوم بازی کنم ولی دکترها می گویند برای اینکه خیالم راحت باشد بهتر است از نیم فصل دوم بازی کنم. به امید خدا از نیم فصل دوم با خیال راحت بازی می کنم و دوست ندارم طوری بازی کنم که ترس داشته باشم یا اینکه برای بازگشت ریسک کنم.»

رحمتی در پاسخ به این سوال که فکر می کنی استقلال امسال مدعی قهرمانی باشد خاطرنشان می کند:«این حرف را به این خاطر نمی زنم که بازیکن استقلال هستم ولی امسال تیم خوبی داریم و اگر خودمان باشیم خیلی راحت قهرمان می شویم.به نظر من استقلال مدعی اول قهرمانی است.»


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.