رحمتی:به خاطر برخی از دوستان سرمربی از تیم ملی رفتم/اشتباه کردم باید با خود کروش حرف می زدم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – فارس نوشت:

مهدی رحمتی بعد از پیروزی استقلال مقابل الریان قطر و حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا گفت: امروز بازیکنان جوان دو تیم به میدان رفتند و مربیان از بازیکنان جوان استفاده کردند.

وی در مورد اینکه فصل جاری چطور بود، اظهار داشت: در مجموع فصل خوبی نبود. خیلی کم و کاستی داشتیم. با وجود همه مشکلات تلاش‌مان را کردیم. خیلی از بازیکنان ما مشکل داشتند اما تمام این مسائل را تحمل کردند. در نهایت کار به جایی رسید که امروز من برای گرم کردن بلند شدم تا اگر بازیکنی مصدوم شد به جای او درون زمین بروم.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا برای بازگشت او به تیم ملی صحبتی شده است، خاطرنشان کرد: هیچ صحبتی با من برای بازگشت به تیم ملی نشد. ۷۷ بازی ملی رسمی انجام دادم که در تمام آنها با جان و دل در زمین حاضر شدم. در یک مقطع زمانی گفتم شاید نتوانم در اردو باشم و یک اردو استراحت کنم اما دوستان خبرنگار اعلام کردند رحمتی از تیم ملی خداحافظی کرده است! صحبت‌هایی که از طرف برخی دوستان کروش انجام شد باعث شد من آن تصمیم را بگیرم.

رحمتی در ادامه خاطرنشان کرد: شاید آنجا اشتباه کردم و باید قبل از این کار با کارلوس کروش صحبت می‌کردم و سپس تصمیم می‌گرفتم. در کل امیدوارم تیم ملی در جام جهانی موفق شود و با نتایجی که می‌گیرد باعث سربلندی تیم ملی شود.

رحمتی در ادامه یادآور شد: بیرون ماندن من از تیم ملی در سه بازی آخر به خاطر برخی از اعضا فدراسیون بود. به جای من نامه‌ای امضا کردند و به  کروش دادند . وقتی آخرین نامه‌ای که می خواستند به دست کروش برسانند به دست من هم رسید. با دیدن این شرایط و دیدن نامه‌ به کفاشیان گفتم ماجرای این نامه چیست که او اعلام کرد ما دیگر نامه شما را امضا نمی‌کنیم!

وی در ادامه تأکید کرد: آنهایی که باعث دوری من از تیم ملی شدند باید پاسخگو باشند. این افراد همان هایی هستند که وقتی قرار شد نامه را امضا کنم تا ساعت ۱ و ۳۰ دقیقه شب من را معطل نگه داشتند. آنها می‌گفتند کروش را پیدا نمی‌کنیم. در حالی متوجه شدم همان آدم ها ساعت ۱۴ عصر همان روز پیش کروش بودند و گفتند رحمتی برای امضا نامه نمی‌آید. آن‌وقت هرچه پیگیری می کردم می گفتند نمی‌توانیم کروش را پیدا کنیم. آن دو سه نفر باید آن دنیا برای این کارشان جواب بدهند.

رحمتی ادامه داد:  برخی دست‌های پشت پرده نمی‌خواست در تیم ملی باشم و این کارها را انجام دادند. من حاضر به عذرخواهی بودم و حتی در صدا و سیما از مردم عذرخواهی کردم. متاسفانه نامه‌ای از طرف من به کروش دادند که در نهایت باعث شد آنها به هدفشان برای جدایی من برسند.

وی خاطرنشان کرد: اشتباه کردم و باید همان موقع با کروش صحبت می‌کردم که این کار را نکردم.رحمتی در مورد فصل آینده و حضورش در استقلال گفت: اجازه بدهید ببینیم سال بعد زنده هستیم یا نه.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.