رحمتی: استقلال را به شهرداری بدهند!

اردیبهشت ۱۴۰۳

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: وقتی می‌بریم و یا می‌بازیم هیچ فرقی نمی‌کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛و به نقل از فارس، سید مهدی رحمتی پس از شکست استقلال مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و هر دو تیم موقعیت های خوبی خلق کردند اما واقعیت این است که به خاطر دل خود و مردم بازی می کنیم چون اصلا تمرکز نداریم.

وی افزود: نمی دانم چگونه بگویم اما کادرفنی ما فقط ۳۰ درصد از قرارداد فصل قبل خود را گرفته است. نمی خواهم با این صحبت ها باخت را توجیه کنم ولی وقتی می بریم و می بازیم هیچ فرقی نمی کند چون هیچ اتفاقی نمی افتد.

رحمتی ادامه داد: سال قبل قهرمان شدیم و من مصاحبه کردم و گفتم که چرا خبری از مسئولان وزارت ورزش نیست. همین امسال وقتی به سپاهان باختیم گفتم که به وزارت ورزش باختیم و چرا خبری از حامی این تیم نیست. آقایان اگر نمی توانید تیم را به بخش خصوصی واگذار کنید. حالا هم که دولت عوض شده و تا وزیر نیاید چیزی مشخص نمی شود.

دروازه بان استقلال با انتقاد از مسئولان وزارت ورزش گفت: مگر غیر از این است که ما حساس ترین بازی را روز چهارشنبه در پیش داریم؟ استقلال تیم ملی ایران است ولی بزرگترین لطمه را از وزارت ورزش در ابتدای فصل خوردیم چون اگر پول می دادند تیم ما خوب و به موقع بسته می شد.

رحمتی تاکید کرد: شما ببینید تیم ما به خاطر دیر بسته شدن دچار مشکل شده و بازیکنان ملی مدام مصدوم می شوند چون در ابتدای فصل تکلیفشان مشخص نبود واقعا از این وضعیت خسته شده ایم و اگر نمی توانند تیم را به شهرداری، بانک و یا جایی بدهند که از پس ساپورتش بر بیایند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.