رحمتی: حتی آجیل فروشان هم اتحادیه دارند/ پول گرفتن برای عقد قرارداد دور از انصاف بود

استقلال امسال تقویت شده است

دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال استقلال گفت: در این مقطع هم که باشگاه استقلال در مضیقه شدید قرار داشت، دور از انصاف بود که اول طلب پول کنم و بعد قرارداد ببندم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سید مهدی رحمتی که پس از بازی استقلال و سپاهان با هیچ رسانه ای مصاحبه نکرده بود در گفتگو با وب سایت شخصی خود پاسخگو سوالات شد.

* چرا اینقدر دیر قراردادت را با استقلال تمدید کردی؟

دیر نبود! پس از یک فصل پر فشار نیاز بود استراحت کنم و پس از بازی ایران و قطر این فرصت به دست آمد که پس از مدت ها بتوانم در کنار خانواده باشم و به مسافرت بروم.

* از تمرینات عقب نیفتاده ای؟

در این ۵ سال آنقدر سر تمرین و مسابقه بوده ام که به نظرم یک سال هم جلو هستم (خنده) حتی خود کی روش به من تاکید کرد که تا ۳ هفته به استراحت مطلق بپردازم ، فشار مسابقات و تمرینات به همراه آسیب دیدگی های مختلف باعث تحلیل نیروی عضلانی ام شده بود و نیاز داشتم استراحت کنم. حتی توصیه شده استراحت بیشتری داشته باشم، اما حقیقتا دلم طاقت نمی آورد بیشتر از این از زمین چمن و تمرین دور بمانم.

* این شایعه به وجود آمده شما صبر کردید تا باشگاه استقلال بتواند پول قسط اول قراردادتان را تهیه کند و پس از دریافت آن قراردادتان را تمدید کردید؟

باشگاه استقلال تا ریال آخر پول مرا پرداخت خواهد کرد، اما تا الان پولی دریافت نکرده ام و حتی بابت قرارداد فصل قبل مبلغی طلبکارم. اگر بحث پول در میان بود تمام مدیران و مربیان باشگاه در جریان هستند می توانستم چه قراردادی با چه شرایطی ببندم . اولویت من برای فوتبال و آینده ام صرفا پول نیست؛ چون معتقدم پول را همیشه می توان به دست آورد، در این مقطع هم که باشگاه استقلال در مضیقه شدید بود و فشار زیادی به مدیریت باشگاه وارد شده است، دور از انصاف است اول طلب پول کنم و بعد قرارداد ببندم، عرض کردم باشگاه پول همه بچه ها را خواهد داد و به قول معروف دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد.

* خیلی ها معتقدند شما در فصل نقل و انتقالات، بازی را به پرسپولیس باختید؟

من باید در مورد تیم خودمان صحبت کنم. استقلال بر اساس نیازهای درونی خودش در فصل نقل و انتقالات خرید کرده ، باشگاه پرسپولیس به عنوان تیم بزرگ برای ما قابل احترام است که برای فصل جدید سیاست های خودش را داشت.

* به نظرت پرسپولیس قدرتمندتر از استقلال نشده است؟

اهل کری خواندن نیستم ، میتوانم بگویم استقلال پارسال تیم خوبی بود و امسال تقویت شده است.

* در مورد اتحادیه بازیکنان صحبت کنید، اتحادیه ای که شما دبیرش هستید؟

همه اصناف دارای اتحادیه هستند، شما از قشر آجیل فروشان بگیرید تا طلا و جواهر فروشان. اتحادیه باشگاه ها داریم و اتحادیه مربیان و لازم بود صنف بازیکنان دارای تشکل باشد و فعلا مرحله مقدماتی این مهم سپری شده و به مرور زمان اتحادیه سر و شکل می گیرد، باید اساسنامه منسجم و منطقی، با قابلیت اجرایی را تهیه و به تصویب فدارسیون فوتبال برسانیم ، اینکه بنده را به عنوان دبیر اتحادیه انتخاب کردند نظر لطف دوستان پرسپولیسی و استقلالی بود وگرنه صراحتا می گویم بنده کوچک بسیاری از بازیکنان قدیمی خوب کشور هستم و در کنار آنها پیگیر کار.

* چرا بازیکنان پرسپولیس در جلسه انتخابات اتحادیه حضور نیافتند؟

برنامه تمریناتی باشگاه پرسپولیس این فرصت را در اختیار بازیکنان این تیم نگذاشت که در آن جلسه حضور داشته باشند، اما در جلسات بعدی حضور خواهند داشت. اتفاقا روز قبل با آقای مهدوی کیا صحبت کردم و ایشان نیز تاکید کرد موافق و حامی این اتحادیه است و برای تشکیل این صنف از هیچ کمکی دریغ نمی کند.

* صحبت خاصی مانده؟

تشکر صمیمانه از هوادارن استقلال که در این مدت مرا با محبت های خود شرمنده کردند و مهم ترین دلیل و انگیزه من برای حضوری پر رنگ تر در استقلال به شمار می روند ، فقط روی وب سایت شخصی ام ۱۲۰۰۰ ایمیل ارسال شده است و همین محبت هاست که باعث شد حتی نتوانم به پیشنهادات وسوسه انگیز دیگر فکر کنم .

باید تشکر کنم از مدیران استقلال، از آقای فتح الله زاده و آقای علی امیری که در یک سال گذشته به من محبت داشتند و تشکر ویژه از آقای علی انصاری که در این شرایط اقتصادی از باشگاه استقلال حمایت می کنند.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.