رحمتی پیشنهاد ۷٫۵ میلیارد تومانی تیم‌های دیگر را رد کرد / استقلال چقدر به دروازه‌بانش می‌دهد؟

اردیبهشت ۱۴۰۳

https://www.momtaznews.com/wp-content/plugins/wprobot/images/ff66f__101889_634756155976738586_m.jpg

ورزش > لیگ برتر – مدیرعامل باشگاه استقلال می گوید صدای ضبط شده اشخاصی که به رحمتی پیشنهاد ۷٫۵ میلیاردی داده اند را در اختیار دارد.

به گزارش ممتاز؛ سید مهدی رحمتی سنگربان تیم فوتبال استقلال ظهر امروز (سه شنبه) برای مذاکرات نهایی به دفتر علی فتح‌الله‌زاده رفت و پس از نشست با مدیرعامل باشگاه قرارداد خود را برای یک فصل دیگر تمدید کرد. او پس از ثبت قراردادش حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشد و به سرعت دفتر باشگاه را ترک کرد. این در حالی است که علی فتح الله زاده پس از توافق با دروازه بان سابق تیم ملی ادعای عجیبی را مطرح کرد. او که این روزها به شدت سرگرم نقل و انتقالات بازیکنان است، گفت: «یکی از باشگاه هایی که از دوستان خوب ما هم به شمار می رود به سید مهدی پیشنهاد قرارداد سه ساله به ارزش ۷٫۵ میلیارد داده است. حتی آنها به دیگر بازیکنان مدنظر ما هم وعده قرارداد ۱٫۵ میلیاردی داده اند و  ۷۰۰ میلیون آن را نقد می دهند، در حالی که ما می خواستیم با ۹۰۰ میلیون آنها را جذب کنیم.»

او ادامه داد: «رحمتی زرنگ است و صدای اشخاصی که به او این پیشنهادها را می دهند را ضبط می کند. ما هم صدای ضبط شده او را داریم اما نمی خواهیم آن را منتشر کنیم.»

این در شرایطی است که پیش از آغاز فصل نقل وانتقالات مسئولان سه باشگاه پرسپولیس، استقلال و سپاهان با وزیر ورزش و جوانان جلسه ای را برگزار کردند و برای جلوگیری از انعقاد قراردادهای نجومی به توافق رسیدند.

البته فتح الله زاده در حالی حرف از پیشنهادهای میلیاردی باشگاه‌های دیگر می‌زند که خود استقلال هم در پرداخت رقم‌های نجومی سابقه بسیاری دارد. قطعا استقلال هم رقم قابل توجهی به رحمتی می‌دهد که او حاضر شده پیشنهاد ۲٫۵ میلیاردی برای هر سال را رد کند. البته شاید استقلالی‌ها پول کمتری از این رقم را برای رحمتی در نظر گرفته باشند اما قطعا رحمتی هم به خاطر ۷۰۰ – ۸۰۰ میلیون، پیشنهاد ۲٫۵ میلیاردی را رد نمی‌کند.

۲۵۲ ۴۳

ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.