رحمت امینی و پانته آ بهرام به تماشای نمایش «درخت بلوط» نشستند

۱۵م آذر ،

نمایش «درخت بلوط» کاری از گروه تئاتر “نقشینه” در اجراهای قبل خود میزبان جمعی از هنرمندان همچون رحمت امینی، پانته آ بهرام، بهرام عظیمی، فرشته صدر عرفایی، محمدرضا هدایتی، لیلی رشیدی، بوده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل مجموعه تماشاخانه ایرانشهر؛ نمایش “درخت بلوط” کاری از گروه تئاتر “نقشینه” نوشته تیم کرواچ است که در آن رضا مولایی به عنوان بازیگر ثابت به ایفای نقش می پردازد و هر شب یکی از بازیگران نامی تاتر، سینما و تلویزیون همچون کامبیز دیرباز، پیمان معادی، سیامک انصاری، برزو ارجمند، رامبد جوان، هومن سیدی، بابک حمیدیان، مهرداد صدیقیان، رامین سیاردشتی و امیر آقایی به عنوان نقش مقابل، مولایی را در اجرای این اثر کمک می کنند.
گفتنی است، تا کنون هنرمندانی چون؛ اشکان خطیبی، علی سرابی، امیر دلاوری، مهدی پاکدل، سروش صحت و امیر آقایی در این نمایش ۷۰ دقیقه ای به ایفای نقش پرداخته اند.
از دیگر عوامل این نمایش که هر شب به استثناء روزهای شنبه از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در تماشاخانه شماره یک مجموعه ایرانشهر روی صحنه می رود، می توان به؛ محمدرضا اصلی دستیار اول گروه و برنامه ریز، نازنین شانه ساز دستیار دوم، علیرضا گودرزی مدیر اجرا، کاوه عیدی آهنگساز، ریحانه هاشمی عکاس و مصیب زارعی مدیر صحنه اشاره کرد.
علاقمندان برای تماشای این نمایش می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی مجموعه تماشاخانه ایرانشهر به نشانی http://www.tamashakhaneh.ir/ نسبت به تهیه و یا رزرو بلیط اقدام نمایند./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.