رحیمی: تهدید منطقی نیست

۱۶م اسفند ،

علیرضا رحیمی در گفت و گو با خبرنگار فارس در مورد اینکه استقلالی ها معتقدند برگزاری بازی با سپاهان در تاریخ نهم فروردین در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی به دلیل بازگشت ملی پوشان در تاریخ ۷ فروردین به ضرر آنهاست اظهار داشت: استقلالی ها مدام می گویند که برگزاری بازی در تاریخ نهم فروردین به ضرر آنهاست درحالی که برگزاری بازی در این تاریخ برای ما سپاهانی ها بیشتر ضرر دارد.

وی افزود: بازیکنان ملی پوش تازه در تاریخ ۷ فروردین به تهران باز می گردند. ملی پوشان استقلال وقتی به تهران برسند به خانه های خود می روند اما بازیکنان سپاهان باید به اصفهان بازگردند و دوباره همراه تیم راهی تهران شوند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این سوال که آنها هم از برگزاری بازی در این تاریخ مخالف می باشند یا خیر گفت: ما چاره ای جز پذیرش این تاریخ نداریم. وقتی سازمان لیگ می گوید می خواهد تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت بازی ها تمام شود و می گوید اگر می توانیم برنامه بهتری ارائه کنیم ولی برنامه ای نمی توانیم بدهیم باید در این تاریخ بازی کنیم.

رحیمی تصریح کرد: ما هم داوطلب بازی در چنین تاریخی نیستیم و من هم بلدم تهدید کنم و بگویم در این تاریخ بازی نمی کنیم اما این کار منطقی نیست. وقتی سازمان لیگ با ادله ای که دارد می گوید چاره ای نیست باید هر دو باشگاه بپذیریم. سازمان لیگ نمی تواند با توجه به این شرایط درخواست باشگاه استقلال را قبول کند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.