رحیمی:دولت حتی یک ریال بدهی به بانک مرکزی ندارد

ایران > دولت– ممتازنیوز:
معاون نخست رییس جمهور با اشاره به پیشتازی‌های دولت نهم و دهم نسبت به دولت های قبل گفت: در حال حاضر دولت دکتر احمدی‌نژاد حتی یک ریال بدهی به بانک مرکزی ندارد که این اتفاق در مقایسه با عملکرد دولت های قبلی اتفاقی بی سابقه است.

محمدرضا رحیمی در مراسم افتتاح طرح های مهر ماندگار شهرستان سمنان با بیان این‌که دولت دکتر احمدی نژاد در تمامی زمینه ها نسبت به دولت های قبل برتری دارد و عملکرد آن قابل مقایسه با قبل نیست افزود : متاسفانه عده ای چشم خود را بر روی حقایق بسته اند و بدون داشتن سبب و آمار صحیح دائمأ در صدد انکار خدمات این دولت می باشند .

رحیمی ادامه داد اعلام نرخ تورم از وظایف بانک مرکزی است و هر کسی حق ندارد در این خصوص اظهار نظر کند.

معاون نخست رییس جمهور به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص عملکرد دولت نهم و دهم اشاره کرد و افزود : سخنان ایشان حساب شده و بر اساس آمار و ارقام صحیح است بگونه ای که کسی نمی‌تواند کوچک ترین ایرادی به آن وارد کند .

وی در ادامه با اشاره به افتتاح کتابخانه مرکزی سمنان تصریح کرد ” با افتتاح این کتابخانه تعداد کتابخانه های مرکزی سراسر کشور به ۸۰ می رسد و تعداد کل کتابخانه های کشور از مرز ۳۰۰۰ باب می گذرد .

رحیمی همچنین به عملکرد دولت نهم و دهم در زمینه احداث سد و اجرای طرح های آبرسانی اشاره و خاطر نشان کرد : تا پیش از انقلاب اسلامی میزان آب موجود در پشت سد ها حدود ۱۲ میلیارد متر مکعب بود که این رقم تا قبل از دولت دکتر احمدی نژاد به ۲۰ رسیده بود و امروز در پایان دولت دهم شاهد حجم ۵۲ میلیارد متر مکعبی آب در پشت سد های کشور هستیم که بیانگر جهش خیره کننده در طی هشت سال اخیر است .

معاون نخست رییس جمهور از برنامه ریزی های دولت برای انتقال آب دریای خزر به استان سمنان خبر داد و گفت :‌کارهای لازم برای انجام این طرح انجام شده و توافقات مورد نیاز شکل گرفته است.

رحیمی همچنین افزود : اگر بتوانیم بخشی از آب رود ارس را که به دریای خزر می ریزد انتقال دهیم ، کشاورزی آذربایجان شرقی و غربی رونق یافته و می تواند تحولی در این منطقه ایجاد کند.

معاون نخست رییس جمهور از انتقال آب خلیج فارس به اصفهان ، کرمان و یزد به عنوان طرحی پرفایده و ضروری یاد کرد و گفت : امیدوارم این طرح ها در آینده شکل بگیرد و سبب تحول در بخش آبرسانی و کشاورزی کشور شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دکتر احمدی نژاد نه تنها فرزند استان سمنان بلکه فرزند این نظام است گفت : نظام جمهوری اسلامی ایران به داشتن چنین فرزندی افتخار می کند.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.