رحیمی بر تلاش در جهت اشتغالزایی با حداکثر ظرفیت تاکید کرد

‘محمدرضا رحیمی’ ظهر امروز -سه شنبه- در نشست شورای عالی اشتغال با تبریک عید بزرگ مبعث افزود: هیچ خانواده ایرانی وجود ندارد که برای استقرار و دوام انقلاب و نظام، هزینه ای پرداخت نکرده باشد و همه به نوعی در جهت حراست و صیانت از کشور گام برداشته اند.

معاون اول رییس جمهوری اظهار داشت: دستاوردهای انقلاب امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند مراقبت است و باید با در نظر گرفتن مصالح کشور که یکی از این مصالح، اشتغالزایی است، در راستای تامین اشتغال جوانان کشور حرکت کنیم.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رحیمی از تمامی اعضا شورای عالی اشتغال بویژه کمیته امداد امام خمینی (ره) و صندوق مهر امام رضا (ع) بخاطر تلاش در جهت کارآفرینی و اشتغالزایی قدردانی و اظهار امیدواری کرد در سال ۹۱ همانند سالهای گذشته، گام های موثری در جهت ایجاد اشتغال برداشته شود.

در این نشست، نحوه توزیع اعتبارات و منابع بانکی به تفکیک استان ها برای اشتغالزایی در سال ۹۱ مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

ارایه گزارش درباره نقشه توسعه کارآفرینی کشور و توضیح در زمینه اهداف کلان و راهبردهای اجرایی آن از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مطرح شد و پس از ارایه دیدگاه ها و پیشنهادات مختلف، این نقشه مورد تصویب قرار گرفت.

در این نشست، همچنین روسای کمیته امداد امام خمینی(ره) و صندوق مهر امام رضا(ع) گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه های آتی خود برای ایجاد فرصت های شغلی ارایه کردند و معاون اول رییس جمهوری نیز با اعطای لوح تقدیر، از آنان بخاطر اهتمام در جهت اشتغالزایی قدردانی کرد.

سیام**۹۰۱۲**۱۵۷۲

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۸۹۸۵۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.