رحیمی بر لزوم تسریع در اجرای مصوبات اشتغال استان کرمانشاه تاکید کرد

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، ‘محمدرضا رحیمی’ در جلسه شورای عالی اشتغال که ظهرامروز (یکشنبه) به بررسی نتایج اجرای مصوبات مربوط به اشتغال در سفر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به کرمانشاه اختصاص یافت، اظهارداشت: سفر رهبر معظم انقلاب از اهمیت ویژه ای برای این استان برخوردار بود و موجب خیر و برکات فراوانی برای مردم کرمانشاه شد.

وی از اعضای شورای عالی اشتغال و بانک های عامل خواست تا با جدیت هرچه بیشتر در جهت اشتغال زایی در سراسر کشور گام بردارند و سال ۹۱، سالی پربارتر و پرثمرتر از سال های گذشته در ایجاد فرصت های شغلی باشد.

در این جلسه ‘سید دادوش هاشمی’ استاندار کرمانشاه گزارشی از آخرین وضعیت اجرای مصوبات بخش اشتغال این استان ارایه و مشکلات و موانع موجود در زمینه تخصیص اعتبارات و منابع قرض الحسنه مربوط به اشتغال و همچنین باقی مانده تسهیلات بنگاه های زودبازده استان کرمانشاه را مطرح کرد.

در این نشست که شماری از مدیران عامل بانک ها نیز حضور داشتند، تاخیر در روند تخصیص برخی از اعتبارات اشتغال زایی این استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پیشنهادها و راهکارهای رفع موانع اجرای این مصوبات رسیدگی شد.

سیام**۷۳۷۸**۱۳۳۶

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۳۰۴۷۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.