رحیمی: به رای صادره اعتراض می‌کنیم ؛ هنوز چیزی ابلاغ نشده است

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

رحیمی: به رای صادره اعتراض می‌کنیم ؛ هنوز چیزی ابلاغ نشده است

 

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2014/02/7201cf66b8021d90c9089c7b34c1a40d.jpg

ایران > حقوقی‌ و قضایی – ممتازنیوز:
وکیل‌مدافع محمدرضا رحیمی گفت که رای پرونده موکلش هنوز ابلاغ نشده، اما اگر آن چیزی باشد که آقای اژه‌ای مطرح کرده‌اند، قطعا اعتراض می‌کنیم.

ایسنا نوشت: محمدرضا نادری گفت: اگر صحبت‌های سخنگوی قوه قضاییه درباره رای پرونده موکلم درست باشد، طبیعی است که به رای صادره اعتراض خواهیم کرد.

بر اساس این گزارش، دادستانی تهران شنبه چهاردهم دی ماه سال با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که از محمدرضا رحیمی تحقیق به عمل آمده و او در حال حاضر با صدور قرار وثیقه‌ مناسب و تأمین آن، آزاد است.

محسنی‌اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه نیز در نشست خبری دوازدهم اسفندماه سال گذشته در پاسخ به سئوالی درباره صحت صدور قرار مجرمیت یکی از مسئولان دولت سابق در پرونده‌های بیمه و ارز و وجود ۲۵ یا ۲۹ عنوان اتهامی برای او، گفت: اصل موضوع صحیح است و قرار مجرمیت برای این فرد صادر شده است، اما از تعداد اتهامات مطلع نیستم و در صورت اطلاع هم نمی‌توانستم بیان کنم.

او در نشست خبری روز دوشنبه – ۱۰ شهریور ماه – سال جاری با اشاره به صدور رای پرونده محمدرضا رحیمی گفت که همانطور که قبلا گفته بودم از بیان جزییات یک حکم تا زمانی که قطعی نشده است، معذورم ولی حکم مربوط به این پرونده صادر شده، اما در حکم صادر شده برای وی حبس و جزای نقدی وجود دارد.

– .

RSS
منبع: همشهری
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.