رحیمی: واحدهای باقیمانده مسکن مهر روستایی بزودی آماده تحویل می‌شود

فروردین ۱۴۰۳

ایران > دولت– ممتازنیوز:
معاون اول رییس‌جمهور گفت: ۵۲۰ هزار واحد مسکن مهر روستایی باقیمانده در کشور به زودی آماده تحویل به مردم می‌شود.

محمدرضا رحیمی در حاشیه افتتاح مسکن مهر روستایی در کرمان، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه “دولت‌های نهم و دهم ساخت دو میلیون و ۱۲۰ هزار واحد مسکن روستایی را تعهد کرده است”، اظهار کرد: یک میلیون و ۶۰۰ هزار مسکن ساخته شده و باقیمانده آنها که پیشرفت بالای ۷۰ درصدی دارد به زودی آماده می‌شود و اگر فرصت شد در این دولت تحویل داده می‌شود و در غیر این صورت در دولت آقای روحانی این مسکن‌ها تحویل مردم خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه روستای شیرنک یک روستای زلزله‌زده بود، خاطرنشان کرد: وزارت مسکن به بهترین وجه این روستا را از نو ساختند و همه امکانات لازم را در آن ایجاد کردند.

معاون اول رییس جمهور همچنین افزود: ما امروز آمده‌ایم تا جشن تحویل یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد مسکونی که در دولت آقای احمدی‌نژاد ساخته و تحویل داده شد را جشن بگیریم.

رحیمی همچنین اظهار کرد: در دولت‌های نهم و دهم بسیاری از محرومیت‌های روستاییان جنوب استان کرمان رفع شد و امکاناتی از نظیر جاده، آبرسانی، بهداشت، مسجد، مدرسه، برق و کپرزدایی به این روستا تعلق گرفت. با امکاناتی که به مردم روستا تعلق گرفت، مردم این روستا بسیار شادمان شدند که این شادی سبب شادی دولت نیز شده است.

به گزارش ایسنا، رحیمی در جمع اهالی روستای شیرینک نیز اظهار کرد: مطالبات و تقاضای مردم روستا را من دریافت کرده‌ام و خود را مکلف می‌دانم نامه‌ها و تقاضاهای شما را بدون کم و کاست فراهم کند.

رحیمی در پایان گفت: مجموعه پولی که دولت در روستای شیرینک هزینه کرده، یک هزار و ۶۰۰ هزار میلیارد تومان است و باید به گونه‌ای مشکلات را حل کرد که همه مردم راضی باشند.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.