رحیم شهریاری به صحنه می‌رود/آلبوم تازه در راه است

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

گروه آراز به سرپرستی رحیم شهریاری ۱۴ شهریور ماه سال جاری در تهران به صحنه می‌رود.

رحیم شهریاری، خواننده و سرپرست گروه آراز در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: بالاخره زمان دقیق کنسرت گروه آراز مشخص شد و این گروه ۱۴ شهریور ماه سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به اجرای برنامه می پردازد.

این خواننده در ادامه بیان کرد: این اجرا شامل دو سانس است که در ساعت های ۱۹ و ۲۱:۳۰ به دیدار مخاطبان گروه آراز می رویم، همچنین خبرها کنسرت های بعدی این گروه به زودی انعکاس می یابد.

سرپرست گروه آراز در ادامه خاطرنشان کرد: در این کنسرت قطعاتی از آلبوم های یاواش یری و کیم بیلیر اجرا می گردد و گلچینی از قطعات فولکلور و مقامی آذری نیز توسط اعضای گروه اجرا می گردد. همچنین قرار است قطعاتی از آلبوم تازه این گروه که هنوز منتشر نشده است برای مخاطبان اجرا شود.

شهریاری دربارهٔ اعضا و نوازندگان این گروه گفت: در این کنسرت محمدحسین افشاری(نقاره)، حبیب طاهریان(نقاره)، پیمان حمیدی(پیانو و سینتی سایزر)، حمزه شهریاری(کلارینت)، محمد زبری(درامز)، امیل عباسی مهر(گیتار باس)، بهمن میرزا زاده(تار و گیتار)، معصومه شجاعی(همخوان)، رها حکمی(همخوان)، شیما اصلانی(همخوان)، سویل یوسفی(همخوان) از اعضا و نوازندگان این گروه می باشند، همچنین من به عنوان خواننده با این گروه همکاری می کنم.

رحیم شهریاری در ادامه دربارهٔ آلبوم تازه گروه آراز تاکید کرد: چهاردهمین آلبوم موسیقی گروه آراز به زودی روانه بازار موسیقی می گردد. همچنین این اثر شامل ۱۱ قطعه است و نام بعضی از قطعات آن بیاگوزل، بوگج، دال قالار، چیچک و… است.

این خواننده با اشاره به اینکه این آلبوم کاری متفاوت از گروه آراز است، خاطرنشان کرد: این اثر موسیقایی در ترکیه، آذربایجان و ایران ضبط شده است، همچنین مراحل میکس و مسترینگ آن در تهران انجام شده است.

پایان پیام/۴۶

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.