رحیم شهریاری در تهران کنسرت می‌دهد

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

گروه ˝آراز˝به سرپرستی رحیم شهریاری بعد از ماه رمضان در تهران به صحنه می‌رود.

رحیم شهریاری، خواننده و سرپرست گروه آراز در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: گروه آراز بعد از ماه رمضان و اواخر مرداد ماه سال جاری در تهران به اجرای برنامه می پردازد.

این خواننده در ادامه افزود: در این کنسرت قطعاتی از آلبوم های یاواش یری و کیم بیلیر اجرا می گردد، همچنین گلچینی از قطعات فولکلور و مقامی آذری نیز توسط اعضای گروه اجرا می گردد.

سرپرست گروه آراز دربارهٔ اعضا و نوازندگان این گروه گفت: در این کنسرت محمدحسین افشاری(نقاره)، حبیب طاهریان(نقاره)، پیمان حمیدی(پیانو و سینتی سایزر)، حمزه شهریاری(کلارینت)، محمد زبری(درامز)، امیل عباسی مهر(گیتار باس)، بهمن میرزا زاده(تار و گیتار)، معصومه شجاعی(همخوان)، رها حکمی(همخوان)، شیما اصلانی(همخوان)، سویل یوسفی(همخوان) از اعضا و نوازندگان این گروه می باشند، همچنین من به عنوان خواننده با این گروه همکاری می کنم.

پایان پیام/۴۶
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۳نظر ثبت شده
  1. هانیه:

    چرا پس آقای شهریاری بعد از ماه رمضان کنسرت نذاشتن؟؟ الان آخر مرداد ماه هستش و هنوز خبری از کنسرت ایشون موجود نیست.هوادارانش خیلی منتظر برگزاری کنسرت ایشون هستن.

  2. رضا:

    خیلی خوبه ولی من نمی دونم چطوری بااقای رحیم شهریاری همکاری کرداخه منم می خوام مثل اقای شهریاری خواننده شمو در کنار ایشان بخونم

  3. رضا:

    خیلی خوبه ولی من نمی دونم چطوری با رحیم شهریاری همکاری کرد اخه منم می خوام مثل اقای شهریاری خواننده شم.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.