رخشان بنی‌اعتماد به تماشای ”ننه دلاور، خارج پشت در” نشست

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

نمایش ˝ننه دلاور، خارج پشت در˝، شب قبل، ۳۰ شهریورماه، به رخشان بنی اعتماد تقدیم شد.

به گزارش ممتاز نیوز، این نمایش، که از ۱۴ شهریورماه، هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به صحنه تالار حافظ رفته، به کارگردانی سجاد افشاریان و با بازی صابر ابر و هوتن شکیبا، تا امروز میزبان چهره هایی چون رخشان بنی اعتماد، جواد مجابی، حسن معجونی، جلال تهرانی، آتیلا پسیانی، پارسا پیروزفر، جهانگیر کوثری، حسین سناپور، مهناز افشار، هوشنگ گلمکانی، حمیدرضا صدر، سید محمدعلی ابطحی، علیرضا تابش، لیلی فرهادپور، الهام پاوه نژاد، لیلی رشیدی، هومن سیدی، آزاده صمدی، مهدی پاکدل، بهنوش طباطبایی، کیوان کثیریان، امیر پوریا، مجتبی جباری، پژمان جمشیدی، رضا بهبودی، بهناز جعفری، محمدرضا غفاری، سعید چنگیزیان، حبیب رضایی، محسن امیریوسفی، بهرام توکلی، علی رفیعی و ماکان اشکواری اجراهای جشنواره و عمومی خود بوده است.

این نمایش تا سه شنبه، ۲مهرماه، اجرا می گردد و پس از آن، ۳، ۴ و ۵ مهرماه به سبب برگزاری جشنواره مقاومت، به صحنه نمی رود. پس از این تعطیلی سه روزه، اجراهای “ننه دلاور، خارج پشت در” از شنبه، ۶ مهرماه، از سر گرفته می گردد و تا ۱۹ مهرماه ادامه می یابد.

علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیت این نمایش با شماره تلفن ۰۹۳۷۷۹۴۹۶۵۰۲ تماس بگیرند، به وبسایت تیوال مراجعه کنند و یا از ساعت ۱۸:۳۰ به تالار حافظ بیایند.

انتهای پیام/۵۴/۵۳


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.