ردزنی دزد هفت‌تیر کش روی تخت بیمارستان

 شوک: این تبهکار گریز‌پا که توانسته بود در دو پرونده سنگین فراری شود روی تخت بیمارستان شناسایی شد. روز ۸ اسفند ماه سال گذشته ماجرای زورگیری از سوی سرنشینان یک پژو نقره‌ای رنگ به پلیس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر مخابره شد.

قربانی این دزدی هولناک مرد جوانی بود که وقتی پیش روی افسر پرونده قرار گرفت گفت: ساعت ۱۰ شب در جاده مخصوص کرج، به سمت میدان آزادی سوار یک پژو ۴۰۵ نقره‌ای شدم که سه سرنشین داشت. در بین مسیر ناگهان دو تن از سرنشینان پژو با تهدید چاقو و قمه به سمت من حمله‌ور شده و در حالی که گلوی مرا با چاقو زخمی کرده بودند دار و ندارم را دزدیدند. سپس من را در محله‌ای خلوت حوالی شهرک اکباتان از خودرو پیاده کرده و به سرعت پا به فرار گذاشتند.


با این ادعاها، مأموران پلیس به تجسس‌‌های گسترده‌ای پرداختند و با زورگیری‌‌های مشابهی روبه‌رو شدند که در همه آنها دزدان به بهانه مسافرکشی طعمه‌هایشان را شکار می‌کردند. با توجه به شگرد تبهکاران هیچ شکی نبود که دزدان یک گروه ۳ نفره هستند که همیشه چاقو، قمه و پنجه بوکس همراه دارند. یکی دیگر از شکار‌های این باند به افسر پرونده گفت: «ساعت ۱۱ صبح روز سه شنبه ۹ اسفند ماه، در ابتدای بلوار لاله و برای رفتن به میدان آزادی سوار یک پژو نقره‌ای رنگ با سه سرنشین شدم؛ ابتدا، یکی از سرنشینان خودرو به بهانه این که من برای خواهرش ایجاد مزاحمت کرده‌ام اقدام به گرفتن گوشی تلفن همراهم کرد و در ادامه، زمانی که قصد داشتم تا در برابر آنها مقاومت کنم، با ضربات پنجه بوکس، مشت و سیلی همه جیب‌هایم را خالی کردند و با سرقت کیف دستی‌ام در نزدیکی جاده قدیم از خودرو به بیرون پرتابم کرده و به سرعت پا به فرار گذاشتند. با راهنمایی‌های مردان مسافری که مورد حمله زورگیران قرار گرفته بودند چهره‌نگاری ۳ تبهکار طراحی شد تا این که روز ۱۹ اسفند ماه سال گذشته گشت آگاهی در جاده مخصوص کرج به یک پژو نقره‌ای رنگ با ۳ مرد مرموز برخورد و دستور ایست داد. راننده پژو با بی‌اعتنایی پا روی پدال گاز گذاشت و یک ساعت به ویراژهای خطرناک دست زد تا این که با هوشیاری پلیس در میدان آزادی در گوشه‌ای متوقف شد.در همان صحنه دو جوان ۲۱ و ۲۲ ساله به نام‌های بهمن و ناصر با تیراندازی مأموران زمین‌گیر شدند به گونه‌ای که بهمن با اصابت گلوله به بیمارستان انتقال یافت.
پلیس در صحنه درگیری پی برد که یکی از زورگیران گریخته است که تحقیقات از ۲ دزد خشن دیگر نشان داد عضو فراری باند سعید نام داشته و ۲۱ ساله است.
تجسس‌ها نشان داد که سعید یکی از زندانیان قدیمی است که به خاطر سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در نصیرآباد رباط کریم از سوی پلیس ویژه مبارزه با جرایم مسلحانه تحت تعقیب است.سعید در خرداد ماه سال گذشته عضو باند هفت‌تیرکشی بود که دست به سرقت از یک طلافروشی در منطقه نصیرآباد رباط‌کریم زده که با شلیک سه گلوله و سرقت از طلافروشی، سوار بر چهار موتور از محل فرار کرده‌اند که پلیس ۶ تن از دزدان مسلح را به دام انداخته اما سعید، توانسته فرار کند.
با وجود زندگی پنهانی سعید و وجود نداشتن سرنخی از وی همه شاخه‌ها به بن‌بست خورده بود تا این که سعید روز ۹ مهرماه سال جاری وقتی با مجرمان قدیمی دیگر در اسلامشهر در دعوای خیابانی حضور داشت با ضربه‌های چاقو زخمی و در بیمارستان بستری شد.
با شناسایی شدن دزد خشن و هفت‌تیرکش در بیمارستان وی بازداشت شد و با دیدن دو زورگیر آشنا به شرکت در سرقت‌های مسلحانه از طلافروشی و زورگیری از مسافران اعتراف کرد.
 

پایان مطلب/


شبکه ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.