ردنپ: کاسورلا مثل فابرگاس خوب است

    مربی سابق تاتنهام به این نکته اشاره کرد که زمانی که در وایت هارت لین بود، در فکر جذب کاسورلای ۲۷ ساله بود، ولی در نهایت موفق به انجام این کار نشد.

ردنپ در روزنامه سان نوشت:« کاسورلا یک فوتبالیست فوق العاده است و فکر می کنم که آرسنال یک الماس به تمام معنا دارد. آنها با فروش سسک فابرگاس ۴۰ میلیون پوند یا چیزی در همین حدود درآمد زایی کردند و با پولی کمتر از نصف این مبلغ، جانشین او را به خدمت گرفتند. من یکی از طرفداران سسک هستم ولی راستش را بخواهید معتقدم که فرق خاصی میان این دو بازیکن نیست. هر دوی آنها بازیکنان تراز اول تیم ملی اسپانیا هستند و کاسورلا یک خرید قابل اطمینان برای توپچی هاست. به نظر من او بهترین خرید تابستانی در کل لیگ برتر است.»

این درحالی است که کاسورلا در حالی به ورزشگاه امیریتس آمد که روبین فان پرسی از این تیم جدا شده بود. این ستاره هلندی به منچستریونایتد رفت و ردنپ معتقد است که فان پرسی می تواند در کورس قهرمانی این فصل، تفاوت ها را رقم بزند. او ادامه داد:« اگر قرار باشد که زندگی ات را برروی گلزنی یک بازیکن بگذاری، بعید است که بازیکنی بهتر از فان پرسی بیابی. او شایستگی آن را دارد در طول این فصل ۹ یا ۱۰ امتیاز دیگر برای یونایتد کسب کند.»

مربی ۶۵ ساله دنیای فوتبال درادامه از یان فرتونگن، خرید جدید تاتنهام که درتابستان به این تیم منتقل شد تمجید کرد و گفت:« او یک بازیکن فوق العاده است. یکی از بازیکنان در حال رشد بلژیکی که در لیگ برتر رشد خواهد کرد. یکی از نکاتی که توجه من را جلب می کند، ذهنیت اوست. او شخصیت قوی ای دارد. او ثابت کرده که مشکلی برای جا افتادن در فوتبال انگلیس ندارد. حتی اگر قیمت او ۱۲ میلیون پوند هم بود، واقعا ارزشش را داشت.»


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.