رده‌بندی کیفی کامیون‌های داخلی انتشار یافت

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱،

جدیدترین آمار رده‌بندی کیفی کامیونت و کامیون‌های تولید داخل انتشار یافت.

به گزارش تفسیری خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در رده‌بندی مهرماه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، کیفیت ۱۱ کامیون و کامیونت داخلی مورد بررسی قرار گرفته است.

در این جدول، کامیونت ایسوزو NKR و کامیونت ایسوزو NPR (بهمن دیزل) با کسب ۳۰٫۷ نمره منفی به طور مشترک رتبه اول رده‌بندی را به خود اختصاص داده‌اند.

کامیون کشنده اسکانیا G410 (ماموت دیزل) نیز با کسب ۳۰٫۸ نمره منفی در رتبه دوم رده‌بندی قرار گرفته است. رتبه سوم نیز در اختیار کامیون ایسوزو NQR (بهمن دیزل) با ۳۱٫۳ نمره منفی است.

کامیون البرز کشنده (سایپا دیزل) نیز با کسب ۳۹٫۵ نمره منفی در رتبه چهارم رده‌بندی قرار گرفته است. رتبه پنجم رده‌بندی نیز در اختیار کامیون کشنده کاوه (سایپا دیزل) با ۴۰٫۸ نمره منفی است.

کامیون البرز کمپرسی ۳۷۵ (سایپا دیزل) نیز با کسب ۴۲٫۵ نمره منفی در رتبه ششم رده‌بندی قرار دارد. رتبه هفتم نیز در اختیار کامیونت الوند (سایپا دیزل) با ۴۳ نمره منفی است.

کامیون کاویان قزوین (کاریزان خودرو قزوین) نیز با کسب ۴۷٫۵ نمره منفی در رتبه هشتم قرار دارد. رتبه نهم نیز در اختیار کامیون کشنده فراز (ایران خودرو دیزل) با ۵۹٫۱ نمره منفی است.

کامیون سنگین بنز WH (ایران خودرو دیزل) نیز با کسب ۸۹٫۲ نمره منفی رتبه دهم و آخر رده‌بندی را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.