رده بندی قیمتی محصولات پارس خودرو

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 رده بندی قیمتی محصولات پارس خودرو

رده بندی قیمتی محصولات پارس خودرو

ممتازنیوز: پارس خودرو با تولید محصولات باکیفیت رضایت بالای مشتریان را در آخرین نظرسنجی انجام شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به خود اختصاص داد.

به گزارش ممتازنیوز، بر اساس آخرین ارزیابی صورت گرفته توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از خودروهای سواری موجود در کشور بر اساس قیمت به شش دسته A تا F (زیر ۲۰ میلیون، ۲۰ تا ۴۰، ۴۰ تا ۶۰، ۶۰ تا ۸۰، ۸۰ تا ۱۰۰ و بالای ۱۰۰ میلیون) تقسیم بندی شده است که رتبه های اول گروه های قیمتی B، C و D به خودروهای تولیدی شرکت پارس خودرو اختصاص دارد.
بنابراین گزارش حضور خودروی پارس تندر در رتبه اول گروه قیمتی B رضایت بالا و برتری پارس تندر را به عنوان محصول جدید این شرکت نشان می دهد.
همچنین خودروی مگان ۱۶۰۰ در رتبه اول گروه قیمتی C و خودروی مگان ۲۰۰۰ در رتبه اول گروه قیمتی D با اختلاف خیلی زیاد نسبت به خودرو دوم این جدول قرار دارد.
بهره مندی از مدیران توانمند و استفاده از نیروهای انسانی متخصص و آموزش دیده و بهره گیری از تکنولوژی به روز و رباتیک در خطوط تولید این شرکت در بالا بودن کیفیت محصولات پارس خودرو و برتری آن در رضایت مندی مشتریان موثر بوده است.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.